МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 24ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 23 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 22 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 19 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 15 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 13 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 11
.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 12 1. Методи цитологічних досліджень. 2. Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи. Дигібридне схрещування. 3. Особливості постембріонального розвитку у тварин. 1. Загальний план будови клітин.Структура клітини еукаріотів і її компонентів. 2. Генетична термінологія. Методи генетичних досліджень. 3. Клонування організмів – можливості та перспективи використання. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 14 1. Будова клітин прокаріотів. 2. Регуляція функцій у багатоклітинних організмів. Взаємодія регуляторних систем в організмі людини. 3. Розв’язання типових задач на визначення виду мутацій (за вибором вчителя). .
1. Ферменти, їх роль у життєдіяльності організмів. 2. Закони Г. Менделя, їх цитологічні основи. 3. Історичний розвиток органічного світу. Поява основних груп організмів на Землі та формування .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 16
3. Популяція. Характеристика популяції. Особливості структури популяцій людини. Чинники, які впливають на чисельність популяції. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 17
1. Двомембранні органели: мітохондрії, ї функції та будова. Пластиди, їх функції та будова. 2. Будова і функції тканин тварин, здатність до регенерації. 3. Розв’язання типових задач з генетики (за вибором вчителя). .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 18 1. Рибосоми. Синтез білка. 2. Тканини рослин: будова і функції, здатність до регенерації. 3. Природоохоронне законодавство України. Міжнародне співробітництво у справі охорони 1. Клітинні мембрани: хімічний склад, будова і функції. Транспорт речовин через мембрани. 2. Мутаційна мінливість. Види мутацій. Мутагени. 3. Правила техніки безпеки під час виконання лабораторної роботи.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 20 1. Цитоплазма, органели, включення. Клітинний центр. Рибосоми: хімічний склад, будова і функції. 2. Комбінативна мінливість. Модифікаційна мінливість. 3. Визначення деяких органічних речовин та їх властивостей. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 21
1. Одномембранні органели (гранулярна і гладенька ендоплазматичні сітки, апарат Гольджі, лізосоми, вакуолі), їх функції та будова. 2. Статеве і нестатеве розмноження багатоклітинних організмів. 3. Штучний добір. Природний добір. Порівняльна характеристика. 1. Обмін речовин і енергії в клітині – енергетичний і пластичний обмін. 2. Будова і утворення статевих клітин. 3. Походження людини, раси людини. Людина як біосоціальна істота. .
1. Обмін речовин і енергії – енергетичний обмін, етапи обміну. 2. Основні напрями сучасної біотехнології. 3. Екологічні чинники. Загальні закономірності їх впливу на організм. Фотоперіодизм.
1.Біосинтез білка, етапи біосинтезу. 2. Взаємодія генів. Роль генотипу і середовища у формуванні фенотипу. 3. Середовища існування (наземно-повітряне, водне, ґрунтове, живі організми як середовище існування). Пристосування організмів до чинників середовища. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 25 1. Вітаміни, гормони, фактори росту, їх роль у життєдіяльності організмів. 2. Генетика людини і її значення для медицини і охорони здоров’я. 3. Розв’язання елементарних вправ з молекулярної біології (за вибором вчителя). .
Читайте також:
|
||||||||
|