МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рекреаційна діяльність: зміст, чинники, види.Предмет, зміст, актуальні завдання курсу «Організація рекреаційних послуг». Предмет - теорія та практика процесу організ, та надання рекр послуг. Метою дисципліни є - розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів дослідження організації рекреаційних послуг, формування у студентів розуміння сутності рекреаційних послуг як складової сфери послуг. є розкриття сучасних наукових концепцій понять методів досліджень орг рекр послуг, формування розуміння сутності рекр послуги як складової сфери послуг. Мета навчальної дисципліни “Організація рекреаційних послуг” полягає у вивченні різних аспектів проблеми організації рекреаційних послуг у межах територій і об’єктів природно-заповідного фонду України. Програма дає студентам знання про одну з галузей рекреології, підкреслюючи її прикладний характер і важливість у житті людини. Навчальний матеріал курсу необхідно пов’язувати з проблемами території України. Завдання дисципліни: - засвоєння теоретичних і практичних засад організації рекреаційних послуг; - набуття навичок аналізу і планування діяльності підприємств, що мають надавати рекреаційні послуги; - засвоєння механізму обрання ефективної правової форми функціонування підприємства рекреаційного типу з урахуванням стартових можливостей та дозволів на види діяльності; - надбання практичних навичок в організації рекреаційних послуг.
Здобуток українських та іноземних вчених, що займаються розвитком рекреалогії та рекреаційної географії. Стафійчук В І (рекреологія (політико-географічні аспекти взаємодії господарств країн центральної євпропи). Бейдик О О, Кушнірук Ю С (рекреація та курортологія, медична географія, рекреологія). Ігнатерко М Г, Новікова В, Безруков(класифікував трс), Нудельман, Преображенський , Яковенко, Велико В В (книга орган. Рекр. послуг), М. М. ПОКОЛОДНА, І. Л. ПОЛЧАНІНОВА - РЕКРЕАЦІЙНІ КОМПЛЕКСИ СВІТУ Рекреація – відпочинок – туризм: відмінності та спільні риси. Рекреація– відновлення життєвих сил людини у вільний від роботи час.(має велику к-ть занять) Відпочинок – це проміжок часу протягом якого людина (працівник) вільна від виконання трудових зобов язань, і вона має право використовівати на свій розсуд.(дома і за меж пп) Туризм -тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях без здійснення оплачуваної діяльності в місці перебування.(замежами пост прожив) Спільні риси – Відмінні риси - Рекреаційна діяльність: зміст, чинники, види. Рекреаційна діяльність - діяльність людини у вільний від роботи час, здійснювана з метою відновлення життєвих сил людини і характеризується різноманітністю поведінки людей і самоцінністю її процесу. Зміст (функції –медико-біолог, соціо-культ, економічні), (властивості –функціональна різноманітність, можливість комбінуати, взаємозаміняти, виключати(комплементарність), доповнювати, циклічність) Чинники – ресурсно – екологічні, політичні, демографічні, соц – економічні, соц-психологічні. Види – культ-пізнав, розважальна, лікув-профілактична, спортивно оздоровча
|
||||||||
|