Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Рекреаційні потреби: зміст, класифікація, характерні риси, способи задоволення.

Загрузка...

Рекреаційні потреби –необхідність у психофізіологічному і духовно-інтелектуальному розвитку сил людини. Рекреаційні потреби – це вимоги до умов відновлення сил людини.

Рекреаційну діяльність визначають суспільні, групові й індивідуальні рекреаційні потреби.

Суспільні рекреаційні потреби - це потреби всього суспільства у відновленні фізичних і психологічних сил, а також усебічний розвиток усіх його членів.

Групові рекреаційні потреби відбивають зміст потреб визначених соціальних і вікових груп населення.

Індивідуальні рекреаційні потреби містять у собі множину рекреаційних занять, що задовольняють ці потреби в зміні звичної обстановки, у відновленні здоров'я, знятті втоми, у пізнанні навколишнього світу, у подоланні перешкод, задоволенні естетичних потреб, у духовному збагаченні, утечі від повсякденності і т.д.

Усі суспільні потреби реалізуються шляхом задоволення різноманітних групових і особистих потреб.

Формування рекреаційних потреб відбувається під впливом таких чинників:

1. Соціально-економічні чинники:

- рівень матеріального статку масового споживача;

- рівень цін на рекреаційні товари та послуги;

- наявність вільного часу;

- доступність інформації (реклама) про рекреаційні об’єкти та послуги

- рівень розвитку інфрастуктури і транспортних засобів;

- тривалість відпусток;

- соціальний і фаховий склад населення;

- рівень культурного життя;

- рухливість населення;

- національні традиції.

2. Демографічні чинники:

- співвідношення міського і сільського населення (ступінь урбанізації);

- статево-вікова структура населення;

- склад і розмір сім'ї (сімейний стан);

- особливості розселення;

- освіта, професія;

- соціальний стан (статус).

3. Особистісно-поведінкові чинники:

- індивідуальні особливості;

- стиль життя;

- інтереси;

- система духовних цінностей;

- мотивація рекреаційної діяльності.

4. Соціально-психологічні чинники:

- інтенсивність культурних і ділових зв'язків (комунікабельність),

- тип культурного життя;



Интернет реклама УБС

- вплив моди;

- ціннісні орієнтації особистості;

- традиції проведення відпочинку.

5. Медико-біологічні чинники:

- стан здоров'я населення.

6. Природні чинники:

- природна зона, у який живе людина;

- особливості географічного положення стосовно моря, гір і т.п.

7. Ресурсно-екологічні чинники:

- масштаби і забезпеченість території рекреаційними ресурсами;

- екологічний стан довкілля.

8. Політичні чинники:

- безпека рекреаційних регіонів і об’єктів;

- відсутність збройних конфліктів, тероризму, піратства;

- дотримання міжнародних норм і правил щодо прав і свобод людини.

 

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Територіальна організація рекреаційної діяльності, поняття «територіальна рекреаційна система». | Фактори зростання популярності різних видів рекреаційної діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.