МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Елементарні рекреаційні заняття як компоненти рекреаційної діяльності. Цикли рекреаційної діяльності.ЕРЗ– є внутрішньо цілісна, однорідна, не подільна на технологічні компоненти рд. ЕРЗ слугують основою основою для програм ввідпочинку, конструювання циклів рекр занять. Кожне рекр заняття може бути лідириючим чи веденим в залежностівід того чи є воно цільовим чи ні. Розрізняють ЕРЗ: цільові, додоткові, супутні, Найважливішою характеристикою ЕРЗ є атрактивність рд – індивідуальна чи групова привабливість занять та їх поєднання. Рекреаційні заняття утворюють – Рекреаційні цикли (цільові-лікуван, додаткові- екскур, супутні- прогулянки по парку) – комплексні способи реалізації рд, а такод це стійка комбінація рекр занятьщо періодично повтор, але є відособленими в часі. Класифікація рекр циклів: За метою діяльності (лікув. оздоров) За тривалістю (добові, тижневі, річні, життєві) Рекреац цикли можкть містити в собі не лише рекр заняття свого спрямування , а й доповнюючі рекр заняття
12. Класифікація рекреаційної діяльності
Класифікація рекреаційної діяльності має не тільки наукове, але й практичне значення. Вона структурує знання, надає змогу глибше зрозуміти сутність рекреації і туризму, допомагає розв’язати ряд проблем розвитку і територіальної організації рекреаційного господарства, визначити попит на окремі види рекреаційно-туристичних послуг, розрахувати внесок, який забезпечує рекреаційно-туристична галузь у виробництво внутрішнього валового продукту.
13.Рекреаційна послуга як об’єкт ринкових відносин.
14. Характерні риси рекреаційної послуги. Рекреаційна послуга, як класична послуга має специфічні ознаки: 1. Невідчутність послуг. До моменту одержання послуги споживач не може побачити чи спробувати їх оцінити, це можливо зробити лише після того, як ці послуги буде надано. 2. Нерозривність виробництва і споживання рекреаційних послуг. Звідси випливає ще одна їхня особливість – віддаленість місця споживання цих послуг від місця їхнього придбання. Це означає таке: для того, щоб одержати рекреаційні послуги, споживач повинен подолати деяку відстань і прибути на місце їхнього надання (санаторій, пансіонат, туристична база, готель тощо). 3. Мінливість рекреаційних послуг. Вона пов’язана з тим, що неможливо досконало повторити надання конкретної послуги. Навіть один і той самий працівник рекреаційного закладу протягом дня може надавати послуги по-різному. Тому важлива кваліфікація персоналу, що надає рекреаційні послуги. 4. Нездатність рекреаційних послуг до збереження і складування, як це можна зробити з товарами.
15. Класифікація рекреаційних послуг.
|
||||||||
|