Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Економічне життя України на початку XXI ст.: сучасний стан, проблеми та пошук шляхів їх розв'язання

 

МЕТА:

ü охарактеризувати основні тенденції розвитку української економіки на початку XXI ст.;

ü описати, як здійснювалися пошуки шляхів виходу з кризи;

ü дати оцінку економічного зростання, що розпочалось у 2000 році;

ü навчати учнів використовувати набуті знання для аналізу сучасних економічних процесів;

ü виховувати в учнів уміння відстоювати власну позицію.

 

ü Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ: реформи, іноземні інвестиції, земельна реформа, приватизація, тіньова економіка, структурна перебудова промисловості, демонополізація, фермерське господарство, приватизація, лібералізація цін, сертифікат, біржа, дотації стабілізація грошово-фінансової системи, конкурентоспроможність, корпоратизація, інвестиції, банкрутство, капіталовкладення.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:карта України.

ПИТАННЯ:




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Україна в європейському і світовому гуманітарному і освітньому просторі. | Економічний розвиток України 1999—2004 pp. Діяльність урядів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.