Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота №6

Завантаження даних покриття в топологію бази геоданих

 

Мета роботи: Створення бази геоданих і нові набори класів об'єктів для завантаження топологічних даних.

Постановка задачі:Робота про можливість управління даними про водні ресурси цілої країни і створення бази геоданих з існуючих даних, що зберігаються в покриттях. Треба імпортувати класи з групи покрить з даними про водойму, його заплави і водотоки, що впадають, у класи басейнів, колодязів і водотоків усередині водозбірного басейну. Потім треба додати правила топології, що дозволять ефективно працювати з цими даними.

Завдання:

1. Визначили систему координат і просторову прив'язку, що дозволяє надалі розширити екстент даних.

2. Вказати точність, з якою будуть зберігатися надалі дані.

3. Завантажити топологічні дані з покрить, відкинувши непотрібні класи об'єктів.

4. Створити топологію бази геоданих, що визначає специфічний набір допустимих просторових відносин між об'єктами в межах одного класу просторових об'єктів і між об'єктами різних класів.

Форма звітності: звіт, який складається з титульного листа, стислого опису ходу виконання роботи (починаючи з другого завдання), послідовності завантаження топологічних даних, карт створення нової топології, письмових відповідей на контрольні питання.




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота №5 | Перейменування класів об'єктів. Тепер, коли класи об'єктів завантажені, треба дати їм більш розгорнуті імена.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.