Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості техніки інтерпретації інформації та інформаційних даних.

Користь від наявних матеріалів різко зростає, якщо прояснено їхнє значення; істина звичайно розкривається не у вихідних даних, а в їхньому точному тлумаченні, тому що конкретний факт можна усвідомити лише в сполученні з іншими фактами.

Процедура опрацювання інформаціїпісля отримання фактографічних даних як первинної інформації і конкретної постановки проблеми має на увазі:

1) систематизацію фактів, котрі сортуються по ступеню їх відносності до проблеми, того чи іншого питання;

2) виявлення, ґрунтуючись на інтуїції, ключових моментів;

3) побудова припущень, котрі пояснюють основні факти;

4) одержання, при необхідності, додаткових даних;

5) оформлення висновків та перевірка на відповідність знань про наявні факти додатковій інформації з інших джерел.

На окремі питання часто вдається одержати пряму і цілком конкретну відповідь, а щодо інших поставлених питань вимушені обмежуватися одними припущеннями.

Треба інтуїтивно розуміти, якій з моментів є найважливішими, а не концентрувати увага відразу на багатьох, що здатна заблокувати роботу людського мозку.

Інколи корисно прокрутити отриману інформацію серед осіб, які мають до неї деяке відношення, розраховуючи, що вони допоможуть виявити які-небудь зв’язки з іншою побічною інформацією.

Висловивши певне припущення, його ретельно перевіряють на предмет узгодженості з усіма даними, і коли тут виявиться значна непогодженість, а факти явно правдиві – буде потрібно змінити судження.

Особливості помилкової інтерпретації фактографічних даних.Практика свідчить, що помилкова інтерпретація фактографічних даних ймовірна, якщо:

1)надані не всі матеріали;

2) деякі з наявних під рукою фактів сумнівні;

3) вся увага зосереджується лише на тих повідомленнях, що підтверджують очікування і припущення аналітика.

Щоб виявити можливі шляхи розвитку вихідної ситуації, треба дуже чітко уявляти:

1) ключових персон супротивника;

2) до чого він, по суті, прагне (як по максимуму, так і по мінімуму);

3) чи є деяка система в його діях;

4) чого в них більше: логіки, емоцій, традицій чи випадків;

5) чи існує такий союзник, з яким супротивник не розірве контакти та навпаки;

6) явні межі допустимості в діях супротивника;

7) уразливі місця супротивника;

8) характер манери сприйняття інформації, як він оцінює ситуацію;

9) ймовірні реакції на дії з кожної сторони.

У деяких випадках перспективно йти не від фактів до побудови гіпотези, а від висунутої гіпотези до наявних фактів.

Так, відмінно знаючи ключові особливі риси особи супротивника, порозмірковуйте, поставивши себе на його місце і прикинувши, що за „хитру” гру він міг би проводити. Виходячи з цього, виведіть низку припущень про можливі його наміри і визначите дії, котрі можуть відбутися при кожному з них. Наклавши уявні ситуації та реалії, виберіть гіпотезу (версію), котра найбільш відповідає більшості наявних фактів.




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості підходу до визначення корисності джерел інформації для ІАД. | Документ як джерело інформації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.