МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості техніки інтерпретації інформації та інформаційних даних.Користь від наявних матеріалів різко зростає, якщо прояснено їхнє значення; істина звичайно розкривається не у вихідних даних, а в їхньому точному тлумаченні, тому що конкретний факт можна усвідомити лише в сполученні з іншими фактами. Процедура опрацювання інформаціїпісля отримання фактографічних даних як первинної інформації і конкретної постановки проблеми має на увазі: 1) систематизацію фактів, котрі сортуються по ступеню їх відносності до проблеми, того чи іншого питання; 2) виявлення, ґрунтуючись на інтуїції, ключових моментів; 3) побудова припущень, котрі пояснюють основні факти; 4) одержання, при необхідності, додаткових даних; 5) оформлення висновків та перевірка на відповідність знань про наявні факти додатковій інформації з інших джерел. На окремі питання часто вдається одержати пряму і цілком конкретну відповідь, а щодо інших поставлених питань вимушені обмежуватися одними припущеннями. Треба інтуїтивно розуміти, якій з моментів є найважливішими, а не концентрувати увага відразу на багатьох, що здатна заблокувати роботу людського мозку. Інколи корисно прокрутити отриману інформацію серед осіб, які мають до неї деяке відношення, розраховуючи, що вони допоможуть виявити які-небудь зв’язки з іншою побічною інформацією. Висловивши певне припущення, його ретельно перевіряють на предмет узгодженості з усіма даними, і коли тут виявиться значна непогодженість, а факти явно правдиві – буде потрібно змінити судження. Особливості помилкової інтерпретації фактографічних даних.Практика свідчить, що помилкова інтерпретація фактографічних даних ймовірна, якщо: 1)надані не всі матеріали; 2) деякі з наявних під рукою фактів сумнівні; 3) вся увага зосереджується лише на тих повідомленнях, що підтверджують очікування і припущення аналітика. Щоб виявити можливі шляхи розвитку вихідної ситуації, треба дуже чітко уявляти: 1) ключових персон супротивника; 2) до чого він, по суті, прагне (як по максимуму, так і по мінімуму); 3) чи є деяка система в його діях; 4) чого в них більше: логіки, емоцій, традицій чи випадків; 5) чи існує такий союзник, з яким супротивник не розірве контакти та навпаки; 6) явні межі допустимості в діях супротивника; 7) уразливі місця супротивника; 8) характер манери сприйняття інформації, як він оцінює ситуацію; 9) ймовірні реакції на дії з кожної сторони. У деяких випадках перспективно йти не від фактів до побудови гіпотези, а від висунутої гіпотези до наявних фактів. Так, відмінно знаючи ключові особливі риси особи супротивника, порозмірковуйте, поставивши себе на його місце і прикинувши, що за „хитру” гру він міг би проводити. Виходячи з цього, виведіть низку припущень про можливі його наміри і визначите дії, котрі можуть відбутися при кожному з них. Наклавши уявні ситуації та реалії, виберіть гіпотезу (версію), котра найбільш відповідає більшості наявних фактів.
|
||||||||
|