МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПРАКТИКУМЗгідно з освітньо-кваліфікаційною характеристикою (ОКХ) бакалавр спеціальностей напряму «Будівництво» повинен мати фундаментальну наукову і практичну підготовку з хімії для вирішення задач у будівельно-технологічній та інших галузях промисловості. Орієнтуватися у сучасних досягненнях хімічного виробництва та синтезу нових матеріалів. Поряд з іншими дисциплінами, що забезпечують досягнення цієї мети, знання органічної хімії – є необхідним компонентом базової підготовки. Курс органічної хімії є теоретичною базою для наступного вивчення загально-теоретичних і спеціальних дисциплін. В результаті вивчення курсу студенти повинні: Знати: сучасний стан і шляхи розвитку хімії, роль органічної хімії у науково-технічному прогресі, створенні нових будівельних, полімерних матеріалів, розв’язанні енергетичної проблеми; в раціональному використанні природних багатств і охороні природи; фізичні і хімічні властивості та практичне значення органічних речовин. Уміти: застосовувати прийоми логічного мислення (аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, тощо), спостерігати і пояснювати хімічні явища, що відбуваються в природі, лабораторії, у виробництві і повсякденному житті, самостійно поповнювати, систематизувати і застосовувати знання з органічної хімії для роз’язання завдань практичногопрофесійно орієнтованого змісту, користуватись навчальною і довідковою літературою, розв’язувати хімічні задачі, поводитися з найважливішими хімічними сполуками і обладнанням, виконувати хімічні досліди і правила техніки безпеки. В основу побудови лабораторного практикуму покладений принцип класифікації органічних сполук за функціональними групами. До кожного лабораторно-практичного заняття дається коротка характеристика даного класу органічних сполук. Вся досліди малого лабораторного практикуму – пробірні і для їх виконання не потрібні дорогі і малодоступні реактиви, матеріали та прилади. Досліди підібрані так, щоб студент у процесі їх виконання, одержав реальне уявлення про хімічні перетворення органічних сполук, набув навичок експериментальної роботи в хімічній лабораторії з органічними речовинами.
ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ
|
||||||||
|