Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4. Держава і права Стародавньої Греції

Практичне заняття 3. Держава і права Стародавньої Греції (2год)

 

Питання для обговорення:

1. Утворення Афінської держави.

1.1. Період військової демократії, реформи Тесея

1.2. Реформи Солона

1.3. Реформи Клісфена

1.4. Демократизація державного ладу Афін внаслідок реформ Єфіальта та Перікла

2. Державний лад Афін У-ІУ ст.. до н.е.

2.1. Народні зібрання

2.2. Рада п’ятисот

2.3. Геліея. Афінська армія. Поліцейські функції

3. Закони Драконта

4. Рабовласницька держава в Спарті

4.1. Утворення Спартанської держави

4.2. Суспільний лад Спарти

4.3. Державний лад Спарти

 

Практичне завдання :

1. Ознайомитись з матеріалами підручника Історія держави і права зарубіжних країн,ч. І В. П. Глиняного.

2. Виписати до конспекту відповіді на наступні питання:

«Ілліада» та «Одіссея» як джерело вивчення правового становища соціальних верств грецького суспільства Гомерівського періоду.

Плутарх про реформи Солона

Аристотель про реформи Клісфена

Платон про реформи Ефіальта

Публічні органи влади в Афінах. Новий орган публічного управління Афін у 8 ст. до н.е. – ареопаг.

Рекомендована література: базова: 1,2,3,4,8,10,11,12.

допоміжна:14,18,19,25,27,37,39,42,45,56,60,67,74,77,82,86,89,97,104.

 




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.