МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Наведіть приклад софізму та розкрийте помилки, які він містить. Яке місце має софістика у сучасному соціальному дискурсі?Софізм - неправильний умовивід, який, при поверхневому розгляді видасться правильним. Софізм заснований на навмиснім, свідомім порушенні правил логіки. Це відрізняє його від паралогізму й апорії, які можуть містити ненавмисну помилку або взагалі на загал не мати логічних помилок, але приводити до явно невірного висновку. Приклад софізму: Дівчина - не людина Доказ від противного. Допустимо, дівчина - людина. Дівчина - молода, значить дівчина - парубок. Парубок - це хлопець. Протиріччя. Значить дівчина - не людина. Помилка полягає в тому, що не можна робити висновок, керуючи тільки тим, що молода людина – значить парубок. Молода людина поняття загальне, під ним можемо розуміти як чоловіка, так і жінку! Чи є в тебе те, що ти не втрачав? Звичайно є. Ти рога не втрачав, значить вони в тебе є. На мою думку, помилка тут криється в тому, що «рога» не можливо втратити, тому що їх і нема у людини. І не можна розуміти фразу «не втрачав» у тому сенсі, якщо не втрачав, то воно в тебе є, так як, це дуже поверхнево так вважати. Вкажіть спільне та відмінне у позитивізмі та аналітичній філософії. Аналіти́чна філосо́фія — два пов'язані між собою напрями у філософії: логічний позитивізм та, як його суттєво видозмінене продовження, — лінгвістична філософія. Позитиві́зм — парадигмальна гносео-методологічна установка, відповідно до якої позитивне знання може бути отримане як результат суто наукового (не філософського) пізнання. У філософії позитивізм — напрям, що ґрунтується на зазначеній установці. Спільні риси: Прихильники аналітичної філософії, так само, як і позитивісти, не мають справи з "метафізичними" проблемами, вони відкидають як ідеалізм, так і матеріалізм. Відмінні риси: Сучасна аналітична філософія приходить або до повної ліквідації себе як філософії, при підміні філософського дослідження конкретним логіко-лінгвістичним, логіко-семантичним та ін. аналізом, або до повернення в завуальованій формі до проблем філософського характеру. При цьому для сучасної аналітичної філософії характерні прагнення поєднувати елементи різних варіантів аналізу й з'єднувати аналіз із концепціями й ін., які традиційно вважалися антитезою сучасного позитивізму.
|
||||||||
|