МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
А) Встановіть послідовність історичних типів світогляду: філософський, науковий, релігійний, міфологічний.Відповідь: міфологія, релігія, філософський, науковий. б) Виділить признак, необхідний для філософського світогляду: конкретність; абстрактність; наявність; експериментальність; системність. Відповідь: Абстрактність. Абстрактність - пізнання головного, в процесі виключення деталей. в свою чергу світогляд - це не тільки просте узагальнене уявлення про світ, це форма суспільної самосвідомості людини, вузловими категоріями якої виступають поняття “світ” та “людина”. Тому я вважаю, що саме в абстрактність є необхідним признаком, для філософського світогляду, тому що завдяки пізнанню головного ми зможемо пізнати також світ. 2.)Спiввiднеcіть назви філософських концепцій з їхніми авторами або прибічниками: 1 - географічний детермінізм 1 - Ш. Монтеск’є 2 - економічний детермінізм 2 - К. Маркс 3 - технологічний детермінізм 3 - О. Тоффлер 4 - індетермінізм 4 - Епікур У чому полягає сутність та значення концепції природних прав людини? Природні права людини – права людини, надані їй від народження природою. Основні природні права: 1. Право на життя. 2. Право на задоволення природних потреб в їжі, повітрі, воді, місці переживання. 3. Право на захист особистості, на недоторканість. 4. Право на вибір. Значення концепції природних прав людини: 1. визначення головного для існування людини як особистості. 2. захист людини. 3. забезпечення її життєво необхідним. 4.)Чи можлива гармонія між вірою та розумом? Поясніть вислів Блаженного Августина: «Вірую, щоб розуміти». Гармонія між вірою та розумом можлива, адже віра приходить з розумінням, а розуміти людина починає коли починає вірити. Августин Блаженний своїм висловом хотів показати, що без віри немає розуміння. Адже щоб розуміти Бога, треба в нього вірити. Які світоглядні концепти сприяли становленню новоєвропейської науки? Відповідь обґрунтуйте. Раціональність класичної науки, яка має в своїй основі математичне природознавство, сприймається як противага середньовіччю в цілому і християнству зокрема. Але без нього була б неможлива новоєвропейська наука. «Раціональний ірраціоналізм» християнства посприяв становленню новоєвропейської науки. Саме в лоні християнської думки постали ідеї прямолінійності часу, а за цим і руху, як такого, що стало основою нової фізики, а відтак і нового бачення світу загалом.
|
||||||||
|