МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерії оцінювання
«5» (відмінно) – ставиться, якщо при відповіді студент: § у своїй відповіді повністю розкриває суть питання; § володіє термінологією за фахом, не допускає помилок; § графічні завдання виконує охайно, дотримуючись методичних рекомендацій.
«4» (добре) – ставиться, якщо при відповіді студент: § у своїй відповіді розкриває суть питання не повністю; § володіє термінологією за фахом, не допускає помилок; § графічні завдання виконує охайно, але не завжди дотримуючись методичних рекомендацій.
«3» (задовільно) – ставиться, якщо при відповіді студент: § у своїй відповіді розкриває суть питання не повністю, допускає плутанину; § не володіє термінологією за фахом; § графічні завдання виконує охайно, але не завжди дотримуючись методичних рекомендацій.
«2» (незадовільно) – ставиться, якщо при відповіді студент: § у своїй відповіді не розкриває суть питання, допускає плутанину; § не володіє термінологією за фахом; § графічні завдання виконує, не дотримуючись методичних рекомендацій.
Додаток Д
Методичні рекомендації З підготовки до практичних занять Практичні заняття є важливою складовою в загальному комплексі учбових завдань курсу. Їхньою основною метою є поглиблене засвоєння студентами лекційного матеріалу з урахуванням особливостей обраної спеціалізації. Під час практичних занять студенти отримують навички застосування теоретичних знань при самостійному аналізі. Зокрема, вони навчаються аналізувати лекційний матеріал за допомогою роботи з анатомічними таблицями. Аналізуючи роздатковий матеріал, студенти вчаться визначати взаємозв’язок розмірних співвідносин людського тіла, анатомічні виступи кісток на людському тілі, архітектоніку людського тіла, тощо. Для більшої ефективності практичних занять студенти самостійно виконують задані викладачем графічні завдання, які дозволяють глибше засвоїти особливості курсу, а також використовуються як наочний матеріал. ГРАФІЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Мета: поглиблене вивчення етапів побудови зображення людського тіла в спокої, динаміці та перспективі; функцій скелета та м’язів; пропорцій тіла і його частин. Форма виконання завдання: робота виконується у вигляді контурного рисунку з чіткою передачею об'ємно-просторової композиції, конструктивних особливостей; до роботи додається перелік складових частин рисунку і його загальна характеристика. Обсяг: 1 сторінки (А3).
|
||||||||
|