МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технологіїМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Рівненський державний гуманітарний університет Інститут педагогіки і психології Кафедра педагогіки початкової освіти Педагогічні технології у початковій школі Тема 2. « Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології» Для спеціальності: 6.010102 «Початкова освіта» Рівне - 2014
Друкується за рішенням Науково-методичної комісії інституту педагогіки і психології Рівненського державного гуманітарного університету (протокол №__3__ від «_28_» ___грудня____ 2014 р.).
Педагогічні технології у початковій школі. Тема 2. «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології»для студентів спеціальності 6.010102 «Початкова освіта» / О.М.Міщеня. – Рівне: РДГУ, 2014 р. – 64 с.
Розробник: О.М.Міщеня, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету
Рецензенти: Т.Є.Колупаєва, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету
Затверджено на засіданні кафедри педагогіки початкової освіти, протокол №____ від «_26__»___листопада___2014 р.
РДГУ, 2014 Тема 2. Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології План: 1. Нова філософія освіти. 2. Суть і особливості особистісно-орієнтованого навчання і виховання. 3. Загальні підходи до класифікації особистісно-орієнтованих технологій. 4. Технології розвивального навчання. 5. Технології інтерактивного навчання: 5.1. Технології кооперативного навчання. 5.2. Технології колективно-групового навчання. 5.3. Технології ситуативного моделювання. 5.4. Технології опрацювання дискусійних питань. 6. Проектна технологія (метод проектів). 7. Нові інформаційні технології навчання. Література: 1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навч. посіб. [для студ. вищ.навч. закл.] / І.М.Дичківська; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. – К.: Слово, 2013.– 447с. 2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології [Текст] : підруч. [для студ. вищ. навч. закл.] / І. М. Дичківська. – 2-ге вид., допов. – К. : Академвидав, 2012. – 352 с. 3. Дичківська І. М. Основи педагогічної інноватики : Навч. посібник /І.М.Дичківська; М-во освіти і науки України. РДГУ.–Рівне: РДГУ,2001.– 222с. 4. Дівакова І. Інтерактивні технології навчання у початкових класах. Посібник. Теорнопіль. – «Мандрівець».– 2012. – 180 с. 5. Зязюн І.А. Основи педагогічної майстерності / Зязюн І.А.Під ред. І.А.Зязюна. – К., 1997. – 394 с. 6. Зязюн І.А. Педагогічна майстерність. Підручник [для студ. вищ. пед. навч. закл.] – К.: Вища школа,2004. – 426 с. 7. Інноваційні педагогічні технології в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладі України. Інформац.-аналіт. довідник /М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти; за заг. ред. Ю.І.Завалевського.– Суми: Антей,2007.– 199с. 8. Іванісова С.І. Проектна діяльність у початковій школі за допомогою ІКТ //Комп’ютер у школі та сімї.–2006.- №1.– С. 43-45. 9. Кирилецька Г.М. Формування просторових уявлень учнів засобами інноваційних технологій : метод.посіб.– Рівне: РДГУ, 2011.– 58с. 10. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навчальний посібник. К.: «Просвіта», 2000. – 368 с. 11. Освітні технології : Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 255 с. 12. Освітні технології / За ред. О.Пометун. – К., 2001. 13. Педагогічні технології: теорія та практика. Навч.-метод. посіб./М-во освіти і науки України, Полтавський держ.пед.ун-т ім.В.Г.Короленка; за ред.М.В.Гриньової.–Полтава: АСМІ, 2006.–230 с. 14. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології : Інтерактивний підруч. для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий ; М-во освіти і науки України. – К. : Слово, 2004. – 616 с. 15. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології. Харків: Колегіум.–2005.– 225с. 16. Сучасні шкільні технології. Ч.2 / Упоряд.: І.Рожнятовська, В.Зоц. – К. : Ред. загальнопед. газет, 2004. – 128 с. 17. Чепіль М.М. Педагогічні технології [Текст] : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / М.М.Чепіль, Н.З.Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 222 с.
|
||||||||
|