МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технології кооперативного навчанняКооперативне навчання – це форма організації навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Щоб учні в малій групі працювали в режимі співробітництва, необхідні: - позитивна взаємозалежність – зусилля кожного члена групи потрібні для успіху всієї групи, тільки завдяки зусиллю кожного може бути виконане спільне завдання; - особистісна взаємодія, що стимулює діяльність (фізичне розташування «очі-в-очі», спільна реальна діяльність); - індивідуальна і групова підзвітність – загальна оцінка залежить від індивідуальних оцінок виконання кожним своєї частини завдань; - розвиток навичок міжособистісного спілкування і спілкування в невеликих групах; - обробка, аналіз результатів роботи групи, коли самі учасники роботи рефлектують щодо досягнення цілей і ефективності стосунків. Основні ознаки кооперативної групової роботи: 1. Поділ класу на групи для досягнення конкретного навчального результату. 2. Склад груп змінюється залежно від змісту і характеру навчальних завдань. 3. Завдання, які виконує група, можуть бути: - за складністю однаковими або різними; - за метою і змістом однаковими; - за змістом взаємодоповнюючими або послідовно пов’язаними із завданнями інших груп за логікою матеріалу, що дозволяє вивчити проблему з різних боків; - за способом виконання різними або однаковими. 4. Завдання мають виконуватися так, щоб можна було врахувати й оцінити індивідуальний внесок кожного члена групи й групи в цілому. Кількість членів групи (оптимальна) – 3-5 осіб. Якщо в групі 2 учні, робота називається парна. Групова і парна робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може бути як частина уроку, так і спеціальний урок. Пам’ятайте! 1. Учні в групі об’єднуються, а не розподіляються. 2. Усі окремі відповіді правильні, а прийняте рішення – спільне. 3. Для запису результатів групової роботи доречніше користуватися великими листами паперу і маркерами (краще різнокольоровими). До технологій кооперативного навчання відносять: 1. Робота в парах. 2. Ротаційні (змінювані) трійки. 3. Два – чотири – всі разом. 4. Карусель. 5. Робота в малих групах: - діалог; - синтез думок; - спільний проект; - коло ідей. 6. Акваріум ( Додаток 1).
|
||||||||
|