- Повідомте учням тему дебатів. Об’єднайте учнів у групи (дві чи три позиції). Можна придумати ролі для груп (учителі, батьки тощо.
- Підготуйте й роздайте чи поясніть, де знайти інформацію з теми дебатів. Учні повинні підготуватись заздалегідь.
- Підготуйте аудиторію.
2. Хід дебатів
- Ще раз оголосіть тему дебатів і відрекомендуйте групи.
- Нагадайте правила ведення дискусії.
- Визначте час і порядок проведення дебатів. Наприклад, на підготовку в групах можна виділити 15 хв., на виступ кожної групи – 10 хв. (може бути три виступи: обґрунтування своєї позиції і дві відповіді на виступи та питання інших груп), на загальну дискусію – 15 хв.
- Під час підготовки група повинна розподілити ролі, подумати, як краще використати відведений для виступів час, підготувати питання для інших груп.
- Для оцінки виступів учасників дебатів можна запросити суддів.
- Учитель повинен строго стежити за регламентом.
- Якщо було завдання знайти спільне рішення, то після дискусії можна провести голосування.
- Підбийте підсумки, а якщо були судді – надайте їм слово.
Педагогічні технології у початковій школі.
Тема 2. «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання. Навчальні технології»для студентів спеціальності 6.01010102 «Початкова освіта»