Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

НАСЛІДКИ З НИХ.

 

 

Анотація

У ході вивчення теми закріплюються й поглиблюються знання студентів про логічну структуру геометрії. Розширена система аксіом, яка одержана приєднанням до аксіом планіметрії трьох аксіом площини, є основою для доведення перших теорем курсу стереометрії.

У даній темі студенти починають знайомитися із взаємним розташуванням прямих і площин у просторі. Більшу частину задач складають задачі на доведення належності точок і прямих площині. При розв’язуванні цих задач, студенти повинні активно використовувати вивчені аксіоми і наслідки з них.

Тема відіграє важливу роль у розвитку просторових уявлень студентів, які починають знайомитися з просторовою геометрією. Тому пояснення задач слід вести з широким застосуванням моделей, рисунків. Введення в розгляд таких геометричних фігур, як прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда (зокрема тетраедр), дозволяє розширити систему задач, включивши до неї задачі на побудову точок і ліній перетину прямих і площин, простіші задачі на побудову перерізів многогранників. У процесі розв’язування цих задач слід вимагати від студентів проведення додаткових обґрунтувань із посилкою на аксіоми і наслідки з них (див. додаток 1).

Література

[1, ст. 208 – 215]

[2, ст. 3 – 10]

[3, ст. 155 – 159]

[4, ст. 95 – 99, 109 – 111]

[5, ст. 92 – 102]

[6, ст. 5 – 7, 40 – 43]





Переглядів: 257

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ 4. ОБ’ЄМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ, ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ТІЛ ОБЕРТАННЯ | ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.