Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

Завдання 1. Визначити коефіцієнтів шунтування, опорів невідомих шунтів за показаннями амперметра з шунтом і без нього і сили струму в колі.

1.1. Зібрати схему а на рис. 2.

1.2. Подати напругу на дільник і, збільшуючи опір R1 обертанням повзунка, переконатися в тому, що при деякому положенні повзунка сила струму в колі перевищує межу вимірів амперметра.

1.3. Зменшуючи опір дільника напруги R1, записати максимально можливі показання амперметра ІА0тах у таблицю 1.

1.4. Приєднати шунт з невідомим опором (схема б на рис.2) і, не змінюючи положення повзунка дільника (див. п.3), записати показання амперметра IAmax у таблию 1.

1.5. Визначити коефіцієнти шунтування K за формулою (16) і записати в таблицю 1.

1.6. Повторити вимірювання, зазначені в п. 3 і 4, і обчислення, зазначені в п. 5, тричі при інших положеннях повзунка дільника напруги, але для того самого шунта. Результати занести в таблицю 1.

1.7. Обчислити середнє значення коефіцієнта шунтування <К> і за формулою (12) опір шунта Rш1.

1.8. Повторити вимірювання й обчислення, вказані в п.3 – 7, ще для двох шунтів.

1.9. Для кожного з шунтів у ланцюзі, складеному за схемою б на рис.2, знайти кілька значень сили струму в межах від IA0max (п.4) до межі вимірювань амперметра й обчислити відповідні значення І в ланцюзі за формулою (10) І=ІА- K. Результати занести в таблицю 1.

 

Завдання 2. Визначення опорів додаткових резисторів і коефіцієнтів розширення меж вимірювання вольтметра за показаннями вольтметра з додатковим резистором і без нього і напруги на ділянці кола.

2.1.Зібрати схему а на рисунку 3.

2.2.Подати напругу на дільник і, збільшуючи опір R1 обертанням повзунка, переконатися в тому, що при деякому його положенні напруга перевищує межу показань вольтметра.

2.3.Зменшуючи опір дільника напруги R1, записати максимально можливі показання вольтметра UВ0тах у таблицю 2.

2.4. Приєднати додатковий резистор з невідомим опором Rд (схема б на рисунку 3) і, не змінюючи положення повзунка дільника (п.3), записати показання вольтметра UВтах у таблицю 2.

2.5. Визначити коефіцієнт N за формулою (19) і записати в таблицю 2.

2.6. Повторити вимірювання, зазначені в п. 3 і 4, і обчислення, вказані в п. 5, тричі при інших положеннях повзунка дільника, але для того самого додаткового резистору. Результати занести в таблицю 2.

2.7.Обчислити середнє значення коефіцієнта <N> і за формулою (21) опір додаткового резистора Rд.

2.8. Повторити вимірювання й обчислення, зазначені в п. 3 – 7, ще для двох додаткових резисторів.

2.9. Для кожного з додаткових резисторів у ланцюзі, складеному за схемою бна рисунку 3, знайти кілька значень напруги UВ у межах від UBmax (п.4) до межі вимірювань вольтметра й обчислити відповідні значення Ux на ділянці з опором RX за формулою (18): Ux=UB- N. Результати занести в таблицю 2.

Таблиця 1

№ Rш
ІА0 ,мА                        
ІА, мA                        
К                        
<K>      
Rш, Ом      
IА, мА                        
I, мA                        

 

 

Таблиця 2

№ RД
UВ0, В                        
Ub, В                        
N                        
<N>      
RД, Ом      
Ub, В                        
U, В                        

 

Контрольні запитання

1. Записати і пояснити закономірності паралельного і послідовного з'єднання провідників.

2. Який вид з'єднання використовується в побутовій електромережі і чому?

3. Що таке шунт, яке його призначення?

4. Що таке додатковий резистор, яке його призначення?

5. Дати визначення коефіцієнта шунтування і записати зв'язок між опорами амперметра і шунта.

6. Який зв'язок між опором вольтметра і опором додаткового резистора?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 3

 

ТЕМА: ВИВЧЕННЯ БУДОВИ, ПРИНЦИПУ ДІЇ АМПЕРМЕТРІВ ТА ВОЛЬТМЕТРІВ. ВИЗНАЧЕННЯ ЇХ МЕТРОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК

Мета Вивчити основні метрологічні характеристики засобів вимірювання і отримати практичні навики при повірці електромеханічних амперметрів та вольтметрів різних систем.

 




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розширення меж вимірювання вольтметра | Опис схеми повірки амперметра та вольтметра

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.