МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Яке з тверджень неправильне?а.Неодмінною і найважливішою складовою частиною давньоєгипетських містерій завжди була тріумфальна процесія, в якій цар виконував роль головного бога. Таким чином втілювалось політичне значення великої містерії — ототожнення царя з богом, обожнення влади, оспівування земної влади як представництва бога на землі. Фараон був втіленням релігійної, політичної і воєнної влади в Єгипті. Верховним жерцем був сам фараон. б.Алюзорність древньоєгипетських вистав зумовлювалась тим, що виконавці і глядачі мали спільні вірування. Підтвердженням цьому можуть слугувати збереженні святкові сценарії. в.В Древньому Єгипті втіленням театрального дійства було свято. Жерці виходили з храмів, несучи стародавні реліквії, процесія йшла через все місто за його межі й поверталася назад, де на них чекали статуї богів. Музика й танець були невід'ємним елементом дійства, як і драматична гра. Ця подорож, як й епізоди, що виконувались дорогою, відображали діяння богів і розтягувалася на кілька днів. 3. Про яку країну стародавнього світу розповідається в наступній цитаті: «"Блокнота постановника" – найдавніший відомий людству сценарій. Кожна з сорока шести сцен святкового сценарію складається з опису дії або ряду дій, міфологічного пояснення й короткого діалогу між двома або більше персонажами, поряд із вказівками, що стосуються другорядних ролей, використання пісень і танцю, реквізиту, необхідного для постановки сцени й – при необхідності – конкретного місця вистави. В цій драмі реставрувалися міфологічні сюжети, які покликані були підтверджувати права правителя на престол і прославляти його діяльність з посиланням на його божественне походження»? а.Давній Єгипет б.Давня Греція в.Стародавній Рим
|
||||||||
|