Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правильна посадка за партою може бути лише в тому разі, якщо парти відповідають зросту дітей.

Учні початкових класів поділяються на 3-4 зростові групи, тому в кожному класі ставлять парти 3-4 номерів (або груп , за новим стандартом). Для того, щоб визначити, який номер (група) парти потрібен учневі, передусім вимірюють його зріст ростоміром , або дерев’яною лінійкою 2м завдовжки з поділками на ній через кожні 10см , починаючи від 110см. Для зручності на рейку наносять ще й відповідні номери (групи) парт. Користуючись такою рейкою, можна відразу визначити і зріст учня і групу парти, за яку його слід посадовити. Парти менших груп ставлять у класі попереду, ближче до дошки, а парти великих груп – ззаду. Якщо в класі є учні ослабленим зором і слухом, то парти, які відповідають їм за зростом, ставлять попереду в першому і третьому рядах. У перших і в других класах звичайно потрібні парти груп А, Б; у третіх і четвертих класах – груп А,Б,В.

Проходи між рядами мають становити 70-75см, прохід між внутрішньою стіною класу і першим рядом парт – 50-60см, а між зовнішньою стіною і третім рядом парт – 60-70см.

Відстань від перших парт до дошки має бути не менш ніж 2,5м і не більш ніж 3м. Рекомендується фарбувати столи парт у світлі тони, близькі до натурального кольору дерева, або світло-зелені.

 

 

2.3.3. Гіподинамія та її негативний вплив на організм дітей.

 

Для всебічного гармонійного фізичного розвитку, удосконалення рухових якостей і навичок, крім виконання певних видів цілеспрямованих фізичних вправ, діти вимагають забезпечення природної добової потреби організму врухах. Добова рухова активність дітей може бути виражена в об’ємі природних локомоцій. При вільному режимі в літній час за добу діти 7-10 років здійснюють від 12 до 16 тисяч рухів.

У підлітків добова кількість локомоцій підвищується. Наприклад, у хлопчиків 14-15 років у порівнянні із школярами 8-9 років добова рухова активність збільшується більш ніж на 35%, а об’єм виконаної при цьому роботи – на 16%. Природна добова активність дівчаток нижча, ніж у хлопчиків, тому вони потребують в більшій мірі організованих форм фізичного виховання. У порівнянні з весняним і осіннім періодами року, зимою рухова активність дітей і підлітків знижується на 30-45%. В період навчальних занять рухова активність школярів не тільки не збільшується при переході із класу в клас, а, навпаки, знижується у старшокласників.

Стан здоров’я ( захворюваність, ступінь тренованості до фізичних навантажень серцево-судинної системи, дихання, економічність енерговитрат, стійкість до дії несприятливих факторів) , рівень розвитку рухових якостей ( сили, швидкості, витривалості) і фізичної працездатності школярів 11-15 років дають основу вважати для них «високий» рівень рухової активності гігієнічною нормою 21-30 тисяч локомоцій, об’єм роботи 110-150 тисяч кгм/добу , динамічний компонент 20-24%. Учні того ж віку при руховій активності в 2-3 рази нижчій від гігієнічної норми знаходяться в стані «рухового голоду» - гіподинамії. У таких школярів порушені процеси обміну, знижена рухова підготовленість, імунобіологічна реактивність, працездатність. Спостерігається неспокійна діяльність серцево-судинної системи і дихання при фізичному навантаженні.

2.3.4. Гігієнічна характеристика шкільних письмових знарядь.

До шкільно-письмового приладдя належать: зошити, підручники, олівці, ручки, авторучки, пера, ранці, сумки, портфелі. Ручки й олівці надто товсті або надто тонкі збільшують напруження м’язів під час письма, малювання. Для учнів початкових класів рекомендуються ручки діаметром 7-8 мм , 155мм завдовжки і масою не більше ніж 10г. ; олівці - 7-8мм завтовшки із стержнями найменшої або середньої твердості. Користування олівцем з надто твердим стержнем призводить до швидкого стомлення дрібних м’язів пальців.

Паста для писання рекомендується синя , темно-фіолетова і чорна. Папір у зошитах і підручниках має бути білий і гладенький з матовою поверхнею. Розлініювання в зошитах роблять тонкими блідими лініями голубого або фіолетового кольору. Нерозлініяними зошитами користуватися не слід. Носити зошити , підручники та інше шкільне приладдя учням молодших класів рекомендується в ранцях. Носіння ранця за спиною сприяє формуванню правильної постави. Він щільно притискує лопатки і рівномірно тисне на плечі зверху вниз. У такому положенні дихання дитини вільне. Носіння портфеля, сумки часто приводить до деформації незміцнілого хребта, порушення постави.

В Україні існують спеціально розроблені норми – «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей», затверджені Міністерством охорони здоров’я. Там чітко вказано якою повинна бути вага підручників на один день без ваги ранця. Для учнів 1-3 класів вона повинна складати 1,5 – 2 кг.; учнів 4-5 класів – 2 – 2,5 кг.; учнів 6-7 класів – 3-3,5 кг.; учнів 8-11 класів – 4,5 кг.

 




Переглядів: 1440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відстань від заднього краю кришки стола до переднього краю сидіння- | Модуль 3. Нервові та гуморальні механізми регуляції функцій організму та їх розвиток.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.