Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція № 15

Тема.Поняття алгоритму, типи, властивості, засоби подання алгоритмів. Виконання алгоритмів. Приклади. Основні елементи мови програмування Turbo Pascal. Запис арифметичних виразів, функції, оператори та команди. Структура найпростішої програми. Оператор виводу writeln.

 

План

 

  1. Поняття алгоритму. Основні властивості алгоритмів.
  2. Форми представлення алгоритмів. Виконавці алгоритмів.
  3. Поняття про інтегроване середовище програмування.
  4. Запуск та елементи вікна редагування Turbo Pascal.
  5. Компіляція, виправлення помилок. Виконання програми та перегляд результатів.
  6. Основні характеристики величин, їх типи.
  7. Типи ідентифікаторів.
  8. Структура найпростішої програми. Ввід, редагування та збереження програми.
  9. Оператор виведення writeln.

 

Алгоритм — точний та зрозумілий опис послідовних дій над заданими об’єктами, які мають бути виконані для розв'язання завдання.

 

Приклад алгоритму.

Задача.Вказати послідовність дій, які необхідно виконати для обчислен­ня виразу (ах+b)х+с при заданих значеннях а, b, с, х. Алгоритм можна описати таким чином:

1. Помножити ана х.

2. До отриманого результату додати b.

3. Отриманий результат помножити на х.

4. До отриманого результату додати с.

Алгоритм повинен мати такі властивості:

1. Масовість.Коли алгоритм дозволяє вирішувати не одну конкретну задачу, а безліч однотипних задач та роботи це неодноразово.

2. Визначеність.Операції, які використовуються в алгоритмі, не повинні мати двоякого тлумачення; не повинно виникати питання: що саме і як треба робити? Порядок виконання операцій має бути строго визначеним.

3. Дискретність.Процес розв'язування алгоритму повинен складатися з окремих завершених операцій, які виконуються послідовно і за скінчений час. Перехід до наступного кроку можливий тільки після завершення попереднього кроку.

4. Результативність.Виконання послідовності операцій алгоритму по­винно приводити до цілком конкретного результату.

5. Формальність.Будь-який виконавець, здатний сприймати і виконувати вказівки алгоритму (навіть не розуміючи їх змісту), діючи за алгоритмом, може виконати поставлене завдання.

Для подання алгоритму можна скористатися трьома способами:

- за допомогою звичайної мови спілкування (словесний запис алгоритму);

- з використанням блок-схем;

- за допомогою мови програмування.

 

При складанні алгоритмів можна поєднувати різні форми подання алгоритмів.





Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 14 | Program

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.