Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра Загальної Гігієни

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

з практичного заняття для студентів

 

Навчальна дисципліна «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ»

 

МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ. »

(назва модуля)

 

Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.»

(назва змістового модуля)

 

Заняття № 17. «Організація і проведення санітарного нагляду за очищенням, знезараженням, дезактиваціею води в польових умовах при надзвичайних ситуаціях та під час війни.»

(тема заняття)

 

Курс 2 Факультет стоматологічний

 

Спеціальність (шифр, назва) 712010005 «Стоматологія»

 

Затверджено

На методичній нараді кафедри

“28 “_серпня 2014р.

Протокол № 1.

Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)

/підпис/

 

 

Одеса – 2014 р.

 

МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ. »

(назва модуля)

 

Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.»

(назва змістового модуля)

 

Заняття № 17. «Організація і проведення санітарного нагляду за очищенням, знезараженням, дезактиваціею води в польових умовах при надзвичайних ситуаціях та під час війни.» 2 год.

(тема заняття)

 

2. Актуальність теми.

1.Необхідно ознайомитися з організацією польового водопостачання військових та цивільних формувань при надзвичайних ситуаціях, завданнями інженерної, хімічної, медичної служби по його реалізації.

2. Освоїти методи та засоби очистки, знезараження, опріснення, дезактивації води у польових умовах, при надзвичайних ситуаціях.

3. Оволодіти методами медичного контролю за якістю обробки води у польових умовах.

 

 

3. Цілі заняття:

 

3.1. Загальні цілі: Ознайомитися з організацією польового водопостачання військових та цивільних формувань при надзвичайних ситуаціях, завданнями інженерної, хімічної, медичної служби по його реалізації.

 

3.2. Виховні цілі:

Освоїти методи та засоби очистки, знезараження, опріснення, дезактивації води у польових умовах, при надзвичайних ситуаціях.

 

3.3. Конкретні цілі:

1. Знати:

1. Показники якості питної води, види обробки води, методи, засоби очищення, знезараження, опріснення води, їх особливості при централізованому і децентралізованому водопостачанні.

2. Методи санітарно-гігієнічного контролю за водопостачанням населених місць при централізованому і децентралізованому варіантах.

2. Вміти:

1. Визначати активність препаратів для хлорування води, визначати дозу хлору для знезараження води за хлорпотребою.

2. Знезаражувати воду методом гіперхлорування; дехлорувати воду фізичними та хімічними методами (фільтрація через адсорбенти, тіосульфатом натрію).

3. Оцінити ефективність очищення, знезараження, опріснення води.

 

4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інте­грація).

 

№№ п.п. Дисципліни Знати Вміти
1. Попередні дисципліни 1.Хімія 2.Фізика   Значання води для організму людини Визначати окремі показники якості води
2. Наступні дисципліни 1.Терапевтичний профіль 2.Хірургічний профіль   Значення складових води при виникнені тих чи інших зазворювань Визначати залежність патологічного процесу від якості води
3.     Внутрішньопредметна інтеграція 1.Комунальна гігіена   Вплив якості води на перебіг фізіологічних процесів в організмі людини. Визначати хімічний та бактеріологічний склад води.

 

 

5. Зміст теми (текст або тези), граф логічної структури заняття.

 




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Організація польового водопостачання військових і цивільних формувань при надзвичайних ситуаціях та в умовах бойових дій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.