МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етапи розробки МСФЗ та їх застосування. Структура ПСБОКМСФЗ накопичує пропозиції щодо тем для розробки МСФЗ, які надходять від працівників Ради, організацій – членів, членів Консультаційної групи, інших організацій та окремих осіб. КМСФЗ готує перелік запропонованих тем, які розглядаються Радою КМСФЗ. Після включення теми до робочої програми починається процес розробки стандартів, який містить 6 етапів: 1 етап - створення Керівного комітету; 2 етап - первісне дослідження; 3 етап - проект викладу принципів; 4 етап - виклад принципів; 5 етап - проект МСФЗ; 6 етап - прийняття МСФЗ. Керівний комітет здійснює первісне дослідження, в процесі якого він: - визначає всі питання , які пов’язані з темою стандарту; - розглядає застосування Концептуальної основи КМСФЗ щодо визначених питань; - вивчає регіональні та національні вимоги та практику щодо облікових підходів, які є доречними. Процес розробки стандартів залежить від складності питань, що розглядаються. Рада може приймати рішення щодо додаткових консультацій або випуску кількох проектів для обговорення до початку розробки МСФЗ. МСФЗ не є домінуючими над законодавчими актами , що регулюють складання фінансової звітності у певній країні. Через це впровадження МСФЗ здійснюється передусім зусиллями членів КМСФЗ на місцях з метою переконання урядів та органів, які встановлюють стандарти та контролюють ринки цінних паперів, представників ділових кіл дотримуватися МСФЗ при складанні фінансових звітів. Результатом цих зусиль є сприяння МСФЗ поліпшенню та гармонізації фінансової звітності у світі. Практика свідчить, що прийняття і використання МСФЗ забезпечує: - зменшення ризику для кредиторів та інвесторів; - зниження витрат кожної країни на розробку власних стандартів; - поглиблення міжнародної кооперації в галузі бухгалтерського обліку; - однозначне розуміння фінансової звітності та зростання довіри до її показників у всьому світі. Стандарти обліку поділяються на два види міжнародні та внутрішні (національні). Внутрішні (національні) стандарти – нормативи з бухгалтерського обліку, які видаються для внутрішнього користування окремою країною. В Україні розробкою принципів та стандартів займається Міністерство фінансів. Структура Положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні має наступний вигляд: а) вступ – загальні положення , в якому визначаються методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про конкретний об’єкт, що є основою даного Положення; б) опис сутності, в якому розкривається зміст даного об’єкту , його визнання та способи оцінки, методи обліку тощо; в) розкриття інформації, яка повинна обов’язково знайти відображення у звітності та примітках до неї; г) необхідні пояснення ,що регулюють процедуру практичного застосування окремих вимог, що складають основу того чи іншого положення (стандарту); д) дата набуття чинності. Кожне положення присвячене окремій темі бухгалтерського обліку Прийняття стандартів залежить від механізму введення їх в дію від обсягу повноважень і ресурсів організацій, на які покладено завдання впроваджувати стандарти на практиці. Станом на сьогоднішній день (1.09.2008) введено в дію 32 Положень ( стандартів) бухгалтерського обліку.
|
||||||||
|