Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Збройні Сили України

Інстанція

Авторитет; вплив

Влада, повноваження

constitutional authority – конституційні повноваження

 

2. керівництво; управління(процес)

Authority flows from the President to the SECDEF – Управління здійснюється від президента до міністра оборони США

 

3.pl.органи (влади)

National Command Authorities – органи вищого військового керівництва (США)

to apply to the authorities – звертатися до органів влади

 

to have authority – мати авторитет (вплив)

 

approving authority – інстанція, що дає дозвіл

command authority – командна інстанція

call-up authority – орган призову

 

N Translate at sight

Збройні сили США складаються з Сухопутних військ (СВ), Військово-повітряних сил (ВПС), Військово-морських сил (ВМС), Корпусу морської піхоти (КМП), Берегової охорони, а також частин Національної гвардії і резерву. СВ, ВПС і ВМС є основними видами збройних сил США.

За конституцією верховним головнокомандувачем Збройних сил США є президент. Він здійснює загальне керівництво країною і збройними силами через Раду національної безпеки і Міністерство оборони.

На чолі Міністерства оборони США стоїть міністр оборони, який є цивільною особою. Три основних види збройних сил США – CB, ВМС і ВПС – очолюють відповідно міністри СВ, ВМС і ВПС. Фактичне командування видами ЗС США належить начальникам штабів, які входять до об’єднаного комітету начальників штабів (ОКНШ) – консультативного органу президента з військових питань. Роботу ОКНШ забезпечує об’єднаний штаб, що складається з 400 офіцерів, які пропорційно репрезентують три військових міністерства і Корпус морської піхоти США відповідно до загальної чисельності видів ЗС США. Командувач КМП не є постійним членом ОКНШ. Проте він є присутнім на засіданнях комітету у якості рівноправного члена, коли розглядаються питання, що торкаються КМП.

 

O Translate by ear

The National Command Authorities[37]



Интернет реклама УБС

The National Command Authorities (NCA), consisting of the President and the Secretary of Defense, or their authorized alternates, exercise authority over the armed forces through the combatant commanders for those forces assigned to the combatant commands and through the Secretaries of the Military Departments and the Chiefs of the Services for those forces not assigned to the combatant commands.

The ultimate authority for national defense rests with the President. The President is assisted by the National Security Council (NSC), which is the principal forum for the development of national security policy.

The Secretary of Defense is the principal adviser to the President for all matters relating to the Department of Defense and is a member of the NSC. The President and the Secretary of Defense (or their duly authorized alternates or successors) are the NCA, and they alone are vested with the lawful authority to direct the Armed Forces of the United States in the execution of military action, including the movement of forces or the initiation of operations.

In peacetime, the Secretary of Defense issues policy guidance for joint operation planning and reviews joint operation plans with the assistance of the Under Secretary of Defense for Policy. In crisis and war, the Secretary plays a pivotal role in crisis action planning and execution. The Chairman of the Joint Chiefs of Staff is the principal military adviser to the NCA.

 

Translate in writing

Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов’язком громадян України.

До повноважень Верховної Ради України належить затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій Збройних Сил України, Служби безпеки України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також Міністерства внутрішніх справ України.

Президент України є Верховним Головнокомандувачем Збройних Сил України. Він призначає на посади та звільняє з посад вище командування Збройних Сил України, інших військових формувань, здійснює керівництво у сферах національної безпеки та оборони держави, очолює Раду національної безпеки і оборони України.

 

ó ® Act as an interpreter

 

Скажіть, будь ласка, коли починається нова історія Збройних Сил України ? The new history of the Ukrainian Armed Forces began on December 6, 1991, when the Verkhovna Rada – the parliament of Ukraine – passed the Law “On the Armed Forces of Ukraine”. That act created legal basis for the organization of the armed forces of our independent state.
А чи була необхідність приймати Закон “Про Збройні Сили України”? The adoption of the Law and, consecu­tively, a whole package of other important documents on military matters, was crucially important and timely. You know that after the disintegration of the Soviet Union and proclamation of independence in 1991, Ukraine inherited one of the largest military forces in the FSU and Europe.
Яким був склад ЗС на той час? The military arsenal of the force consisted of 6500 tanks, over 7000 armored combat vehicles, nearly 1500 combat aircraft, more than 1600 ICBM warheads. The military personnel totaled to 780,000 men.
Яке завдання стояло перед Міністерством оборони України? Maintenance of the mammoth military force, which was created to conduct strategic offensive operations, ran counter to the peaceful foreign policy of the young Ukrainian state. Ukraine declared non-alliance status and its military doctrine was and is purely defensive. Hence, the first urgent task of the Ukrainian MOD was to optimize the organizational structure of the armed forces and other military formations, arrange the location of units according to new realities, adopt programs for the Armed Forces development.
А що вдалося зробити на практиці ? The decision of Ukraine on non-nuclear status and unilateral neutralization of its nuclear arsenal became unprecedented. Simultaneously, the conventional weapons were reduced too. These activities were conducted openly, in accordance with international treaties and under the international verification. Thus, as far back as November 1995, Ukraine fulfilled its obligations and brought its armaments and equipment down to border limits as specified in the CFE Treaty.


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  7. Адміністрація Президента України
  8. Адреси бібліотек України
  9. Акти Верховної Ради України
  10. Акти Кабінету Міністрів України
  11. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  12. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Unified Combatant Commands | Lesson 8 US DOD Organization

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.