МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Найбільші труднощі у служби маркетингу з'являються при визначенні критичної точки, коли необхідно виріб знімати з виробництва і виводити з ринку, а потім вводити другий виріб.Кожен товар характеризується науково-технічним рівнем - сукупність параметрів, які визначають рівень новизни наукового принципу, закладених в основу його розробки, рівень конструкторських рішень, технології, використовуємих матеріалів. Він є постійним, а в зв'язку з постійною модернізацією продукції, змінюється. Для науково-технічного рівня існують слідуючі границі: 1.Фізичний поріг. Він визначається вибраним принципом функціонування товару, в відповідності з НТП (коефіцієнт корисної дії не може перевищувати 100%). Цей поріг не може бути перевищений при будь-якій модифікації і модернізації товару. 2.Технічний поріг. Неможливо досягти абсолютної точності конструкцій, чистоти поверхні. Ступінь досягаємості максимуму залежить від рівня технології, точності станків і обладнання, засобів вимірювання, кваліфікації персоналу і т. ін. 3.Економічний поріг науково-технічного рівня товару визначається сукупністю затрат необхідних для виготовлення і реалізації даного виробу при наявній технології виробництва товару, реалізації і після продажного обслуговування. Можливо наприклад, підвищити економічну чистоту товару, але витрати при цьому збільшаться в сотні разів. Для прийняття рішення щодо зняття продукту з ринку користуються такими критеріями: - економічна вагомість продукту для фірми (частка в обороті, сума надходжень від реалізації, рентабельність); - становище продукту на ринку (частка ринку, ринковий потенціал, становище щодо конкуруючих продуктів); - рівень використання продуктів, виробничих і складських потужностей; - майбутні перспективи продукту (стадія життєвого циклу, очікувані технологічні зміни). Наприклад, розглянемо життєвий цикл продукції енергетичного машинобудування. Порівняльну тривалість циклів окремих виробів (t) та їхня структура (g) наведено у табл. 6.2. Таблиця 6.2
|
||||||||
|