МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
За рівнем впровадженняЗагальноукраїнські програми рекомендовані для використання у практиці дошкільної освіти по всій території України. Такий рівень впровадження мають усі основні комплексні загальні та спеціальні програми. Регіональні програми створюються з метою повнішого задоволення потреб населення в освітніх послугах для дітей дошкільного віку певного регіону, однієї чи кількох сусідніх областей, району, мегаполіса, сільської місцевості, промислової, курортної, військової зон тощо. Локальні програми мають обмежене використання – в окремих навчальних закладах, де надається дошкільна освіта. Варіативними називають програми різних видів, які пропонують свої варіанти розв'язання освітніх завдань. З чинних програм варіативними є додаткові комплексні загальні програми всеукраїнського рівня впровадження «Дитина» і «Дитина в дошкільні роки».
Тема: Значення і завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку План 1. Значення фізичного виховання. 2. Традиції фізичного виховання в історії українського народу. 3. Завдання фізичного виховання. 4. Засоби фізичного виховання. 5. Умови фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Література 1. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 160-165, 167-171. Фізичний розвиток – біологічний процес, який передбачає зміну морфологічних і функціональних ознак організму (кількісні і якісні зміни). Фізичне виховання – організований педагогічний процес спрямований на морфологічне і функціональне вдосконалення організму, розвиток фізичних якостей, формування рухових навичок і вмінь, спеціальних знань в галузі фізкультури і спорту. Завдання фізичного виховання 1. Охорона і зміцнення здоров’я. 2. Загартування організму. 3. Формування рухових умінь і навичок (біг, ходьба, стрибки, лазіння, метання). 4. Виховання культурно гігієнічних навичок. 5. Розвиток фізичних якостей: сила, спритність, витривалість, швидкість, гнучкість, влучність. Засоби фізичного виховання: 1. Гігієнічні умови життя і діяльності. 2. Раціональне харчування і сон. 3. Загартовуючі процедури (сонце, повітря, вода). 4. Фізичні вправи. 5. Гігієнічна гімнастика. 6. Режим дня. 7. Рухливі ігри, спортивні розваги. Умови повноцінного фізичного розвитку: 1. Правильний режим (охороняє від перевтоми). 2. Гігієна приміщення і ділянки ДНЗ. 3. Гігієна одягу і взуття дітей. 4. Раціональне харчування. 5. Медичний контроль і профілактика захворювань. 6. Єдність ДНЗ і сім’ї.
|
||||||||
|