МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Інтерактивні технології навчання та виховання дітей дошкільного вікуПлан 1. Поняття інтерактивних технологій навчання. 2. Характеристика інтерактивних методів навчання. Література 1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). – К., 2012. – 46 с. 2. Л.А. Федотова. Упровадження інтерактивних технологій та авторських програм у практику роботи ДНЗ /Дошкільний навчальний заклад. – 2013. - №6. – с. 2-9/. 3. В.В. Яремчук, Р.Ф. Семенюк. Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників /http://lelka.ru/ua/index?ru=content&d=vien&cid=116/. 4. Інтерактивні методи навчання /http://psihoped.ucoz.ru/blog/rol-interaktivnikh-metodiv-nauchannia-u-rozvitku-mislennia-ta-movlennia-doshkilnikiv/2013-11-28-81. Інтерактивні технології («inter» - взаємний, «act» - діяти) – це спеціальна форма організації пізнавальної та комунікативної діяльності, у якій всі учасники охоплені спілкуванням (кожен вільно взаємодіє з кожним, бере участь у рівноправному обговоренні проблеми). Основний елемент інтерактивного заняття – діалог. Інтерактивні методи– це способи цілеспрямованої взаємодії дорослого з дітьми, що забезпечують оптимальні умови їх розвитку. Інтерактивне навчання дошкільників– це специфічна форма організації освітньої діяльності, метою якої є забезпечення комфортних умов для взаємодії, за яких кожна дитина відчуває свої успіхи і, виконуючи певну інтелектуальну роботу, досягає високої продуктивності. Що означає «інтерактивне навчання»? «Іnter»означає: «взаємно», «обопільно», «вкупі», «спільно», «між». Отже, «інтерактивне навчання» – це технології навчання, які дають можливість дітям займатися під час навчального процесу: v спільно, взаємно, обопільно та вкупі; v жваво, енергійно й рухливо. Інтерактивне навчання – це співнавчання, взаємонавчання, де дитина і педагог – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання. Як відбувається інтерактивне навчання? o У парах (2 дитини). o У мікрогрупах (3-4 дитини). o У малих групах (5-6 дітей) разом з вихователем. Інтерактивні методи навчання Метод «Передбачення». Гра «Місяці говорять про себе» – Які ви знаєте зимові місяці? – Що ви очікуєте від кожного з них? – Уявіть себе на місці кожного місяця і почніть розповідь, наприклад так: «Я – перший місяць зими…». Метод «Мозаїка». Робота в групах I група – Описати звірятко (на малюнку). II група – Що ви можете розповісти про цю тваринку? III група – Скласти загадку про тварину. Метод групування. Гра «Що це?» Прозора, джерельна, холодна…вода. Весняний, сонячний, теплий…день. Фруктовий, квітучий, зелений…сад. – Який однаковий звук ви чуєте в словах? (Д)
|
||||||||
|