Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Інтерактивні технології навчання та виховання дітей дошкільного віку

План

1. Поняття інтерактивних технологій навчання.

2. Характеристика інтерактивних методів навчання.

Література

1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). – К., 2012. – 46 с.

2. Л.А. Федотова. Упровадження інтерактивних технологій та авторських програм у практику роботи ДНЗ /Дошкільний навчальний заклад. – 2013. - №6. – с. 2-9/.

3. В.В. Яремчук, Р.Ф. Семенюк. Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників /http://lelka.ru/ua/index?ru=content&d=vien&cid=116/.

4. Інтерактивні методи навчання /http://psihoped.ucoz.ru/blog/rol-interaktivnikh-metodiv-nauchannia-u-rozvitku-mislennia-ta-movlennia-doshkilnikiv/2013-11-28-81.

Інтерактивні технології («inter» - взаємний, «act» - діяти) – це спеціальна форма організації пізнавальної та комунікативної діяльності, у якій всі учасники охоплені спілкуванням (кожен вільно взаємодіє з кожним, бере участь у рівноправному обговоренні проблеми).

Основний елемент інтерактивного заняття – діалог.

Інтерактивні методи– це способи цілеспрямованої взаємодії дорослого з дітьми, що забезпечують оптимальні умови їх розвитку.

Інтерактивне навчання дошкільників– це специфічна форма організації освітньої діяльності, метою якої є забезпечення комфортних умов для взаємодії, за яких кожна дитина відчуває свої успіхи і, виконуючи певну інтелектуальну роботу, досягає високої продуктивності.

Що означає «інтерактивне навчання»?

«Іnter»означає: «взаємно», «обопільно», «вкупі», «спільно», «між».

Отже, «інтерактивне навчання» – це технології навчання, які дають можливість дітям займатися під час навчального процесу:

v спільно, взаємно, обопільно та вкупі;

v жваво, енергійно й рухливо.

Інтерактивне навчання – це співнавчання, взаємонавчання, де дитина і педагог – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання.

Як відбувається інтерактивне навчання?

o У парах (2 дитини).

o У мікрогрупах (3-4 дитини).

o У малих групах (5-6 дітей) разом з вихователем.

Інтерактивні методи навчання

Метод «Передбачення».

Гра «Місяці говорять про себе»

– Які ви знаєте зимові місяці?

– Що ви очікуєте від кожного з них?

– Уявіть себе на місці кожного місяця і почніть розповідь, наприклад так: «Я – перший місяць зими…».

Метод «Мозаїка».

Робота в групах

I група – Описати звірятко (на малюнку).

II група – Що ви можете розповісти про цю тваринку?

III група – Скласти загадку про тварину.

Метод групування.

Гра «Що це?»

Прозора, джерельна, холодна…вода.

Весняний, сонячний, теплий…день.

Фруктовий, квітучий, зелений…сад.

– Який однаковий звук ви чуєте в словах? (Д)




Переглядів: 6007

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гігієнічні вимоги до занять. | Метод «Мозкова атака (мозковий штурм)».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.