Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні методичні вказівки щодо підготовки до

семінарських занять та самостійної роботи

Семінарські заняття з курсу «Екологічне право України» є важ­ливою формою опанування курсантами основ екологічного права України, формування їх еколого-правової свідомості, засвоєння еколого-правового категоріального апарату. Курсанти мають чітко уявляти собі будову екологічного законодавства України, знати його основні положення, вільно орієнтуватися у системі еколого-правових норм.

У процесі цього різновиду занять здійснюється поточний контроль якості знань, застосовуються методичні заходи індивідуалізації навчання.

Підготовка до семінарського заняття розпочинається з:

Ø ознайомлення зі змістом відповідної теми в анотації навчальної дисципліни;

Ø ознайомлення з питаннями, які заплановано розглянути на да­ному занятті;

Ø звертання до конспекту лекції;

Ø звертання до методичних вказівок лектора щодо особливостей вивчення даної теми;

Ø опрацювати рекомендовану для вивчення тем літературу, закон­спектувати окремі положення, що стосуються питань теми;

Ø використовуючи підручники, необхідно добре засвоїти поняття, які є визначними /опорними/ для цієї теми і виділені в плані семінару;

Ø зробити в зошиті конспект основних положень теми, яка вино­ситься на семінар;

Ø продумати на кожне питання, що виноситься на обговорення, план відповіді - це допоможе курсанту зробити свою відповідь чіт­кою, логічною та послідовною;

Ø повторити основні положення та визначення з попередніх тем;

Методика семінарських занять передбачає дискусійне обговорення попередньо визначених питань, що потребує вивчення слухачами рекомендованих монографічних робіт, наукових статей.

Відповіді на теоретичні питання повинні бути докладними та обґрунтованими, містити посилання на нормативні акти. Вирішення практичних завдань здійснюються в письмовій формі. Усі складені документи зачитуються та обговорюються під час проведення занять.

Відповідний нормативний матеріал, проекти законодавчих актів курсант може знайти у мережі Інтернет за адресою: http://portal.rada.gov.ua/. Матеріали судової практики публікуються згідно з вимогами Закону України «Про доступ до судових рішень» від 22 грудня 2005 року у мережі Інтернет за адресою: http://www.court.gov.ua/. Інші матеріали практики, статистичні дані курсанти можуть знайти на сторінці Міністерства охорони навколишнього природного середовища: http://www.menr.gov.ua/. Знайшовши цікаві матеріали практики з теми семінарського заняття, курсант може підготувати доповідь щодо цих матеріалів, з посиланням на відповідні законодавчі акти, зробивши висновки щодо ефективності реалізації екологічного законодавства: наскільки відповідні правові норми є ефективними, чи відповідає фактичний стан реалізації тих чи інших нормативних актів нормативним приписам цих актів.

Після засвоєння теоретичного матеріалу необхідно ознайомитись зі змістом задачі, виявити, чи викликають юридичні наслідки викладені обставини, а також те, як необхідно оцінювати фактичні відносини, що виникли між учасниками з погляду на норми цивільного процесуального права.

Мета вирішення задач – допомогти курсантам закріпити теоретичні знання, отримані при вивченні курсу, та оволодіти навичками практичного застосування матеріалу, що вивчається.

З’ясування змісту задачі та її умов, виходячи з яких необхідно дати відповіді на визначені запитання, надасть можливість пра­вильно кваліфікувати фактичні обставини з юридичної сторони.

 

 

ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРЕДМОВА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.