Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Божевілля - робити одне і те ж, і кожен раз чекати іншого результату.

© А. Ейнштейн

Потрібно використовувати відомі інструменти(мобільний маркетинг, вірусний маркетинг, блогінг, ambient media, product sitting, crazy PR, life placement, storytelling, сенситивний маркетинг, флешмоб, mirror-TV, dead marketing, shockvertising, identity marketing) і постійно шукати нові.

Для пошуку нових інструментів всі засоби хороші. Вивчайте світовий досвід і класику маркетингових рішень, відстежуйте роботу конкурентів, аналізуйте інші галузі. Колекціонуйте знахідки і шукайте точки прикладання до вашого бізнесу.

Доопрацювати систему ПРОДАЖУ

Продавати повинен кожен співробітник компанії.Для цього зробити три речі: «вкласти в голову» кожному, чим займається компанія; «Вкласти в руки» інформацію про компанію (візитні картки, зразки продукції, рекламні матеріали, бонусні книжки); «Вкласти в ноги» (внутрішні продажі, продажі «на вихід»).

Рейтинг вирішальних факторів при покупці:

30% - я знаю людину, яка там працює;

12% - я користувався їхніми послугами;

7% - я бачив їх вивіску і фірмові автомобілі;

5% - я читав про них в пресі;

2% - я бачив їх рекламу.

86% споживачів вважають, що особисті рекомендації знайомих і друзів - це найнадійніше джерело інформації про товари і послуги (Neilsen, 2009).

Використовуйте нетворкінг:зв'язки вирішують все. Нетворкінг (англ. Networking, net - мережа і work - працювати) - це соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання (приклад: влаштувати дитину в дитячий сад, знайти роботу, познайомитися з майбутнім чоловіком) і бізнес-питання (приклад: знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів). При цьому, в суті нетворкінгу лежить вибудовування довірчих і довгострокових відносин з людьми і взаємодопомога Комунікації дозволяють триматися на плаву, бути на слуху, постійно бути присутнім там, де знаходиться цільова аудиторія.

Компанія повинна розуміти, чому клієнтам подобається чи не подобається купувати.Клієнт завжди знайде привід купити, якщо компанія йому подобається, і завжди знайде привід відмовити, якщо компанія йому не подобається. Всі ці приводи потрібно знати і використовувати.

Порада:

Складіть список «100 причин, за якими клієнти обирають нас» або «100 причин, чому ви повинні працювати з нами». Дзеркальна ситуація: якщо клієнт не купує, потрібно зібрати список причин, чому це відбувається, на кожну причину знайти контраргументи і використовувати їх максимально.




Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безбюджетний маркетинг. | Виключити ризик

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.