Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Бориса ГРІНЧЕНКА

КАФЕДРА ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

"ЗАТВЕРДЖУЮ"

Проректор з науково-методичної

та навчальної роботи

_________________ О.Б. Жильцов

"___"__________201__ р.

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ

ІЗ ДИСЦИПЛІНИ

«МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ»

Напрям підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво»,

освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»

 

ІНСТИТУТ МИСТЕЦТВ

2014 – 2015 навчальний рік

Методичні рекомендації до виконання курсових робіт із дисципліни «Методика музичного виховання» (галузь знань 0202 "Мистецтво", напрям підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво», освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»).

 

 

Укладачі: Ткач Марія Михайлівна– кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка.

Бондаренко Лариса Анатоліївна– кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка.

Методичні рекомендації схвалено на засіданні кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв

Протокол №____ від "___"____________ 201__р.

 

Завідувач кафедри теорії та

Методики музичного мистецтва ____________________ О.М. Олексюк

(підпис)

© Укладачі: Ткач М. М.,

Бондаренко Л. А.

ЗМІСТ

Пояснювальна записка………………………………………………………4    
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КУРСОВУ РОБОТУ……………….6 1.1. Характеристика, мета і завдання курсової роботи……………………....6 1.2. Етапи підготовки та виконання курсової роботи……………………......7   II. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ……………………..9 2.1. Тематика курсових робіт, наукове керівництво…………………………9 2.2. Структура курсової роботи та її змістове наповнення………………....10   III. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ………………………………………………………………………15   IV. ОСОБЛИВОСТІ ЗАХИСТУ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ……………………………………………………….17 4.1. Підготовка і захист курсової роботи……………………………………17 4.2. Критерії оцінювання курсової роботи…………………………………. 19   V. ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ………………….. 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ТА РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………………..23   ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 26  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
   

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Сучасний етап розвитку суспільства посилює вимоги до науково-дослідницької компетентності фахівців з вищою освітою. Вони повинні вміти творчо мислити, самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися у динамічному потоці наукової інформації. У зв’язку з цим, організація навчально-виховного процесу у вищій школі має будуватися на принципах достатності наукового, пізнавального, інформаційного і методичного забезпечення.

Гуманістична парадигма професійної освіти актуалізує потребу визначення власної траєкторії навчання студента за обраною спеціальністю, що призводить до зростання ролі наукового знання як базового елементу процесу професійної підготовки майбутнього фахівця. Глибоке розуміння сутності педагогічних явищ, інноваційне розв’язання неординарних завдань навчання і виховання неможливі без оволодіння методами наукового пізнання, ознайомлення з логікою дослідного процесу, досвіду аналізувати й передбачати його подальший розвиток. Тому вагомою складовою професійно-педагогічної освіти є участь студентів у різних формах наукової творчості протягом усього періоду навчання у вищому навчальному закладі.

Важливим фактором у цьому процесі має стати поступовий перехід від простих форм наукової роботи до більш складних: анотація – доповідь – реферат – курсова – магістерська роботи тощо, а також поетапне формування дослідницьких умінь студентів з поступовим розширенням їх самостійності – починаючи від репродуктивного засвоєння елементів наукової методології до здійснення самостійних дослідницьких дій. Це дозволить студенту гармонічно розвиватися та удосконалювати свою науково-дослідницьку компетентність.

 

Виконання курсової роботи з «Методики музичного виховання» є певним проміжним етапом науково-дослідницької підготовки студентів.

Метою курсової роботи з «Методики музичного виховання» є поглиблення, закріплення й узагальнення здобутих під час навчання теоретичних знань, застосування їх при вирішенні конкретних фахових завдань та введення студентів у світ наукових досліджень у галузі музичної педагогіки.

Написання курсової роботи передбачає вирішення таких завдань:

· розширення наукової ерудиції майбутніх учителів музичного мистецтва;

· формування творчого мислення та розвиток індивідуальних науково-дослідницьких здібностей студентів (пошук, аналіз, систематизація джерел, обґрунтування висновків тощо);

· набуття навичок самостійного вивчення, узагальнення опрацьованого матеріалу, його структурування та послідовного грамотного викладу;

· формування вмінь чіткого дотримання існуючих вимог до оформлення роботи;

· діагностика рівня оволодіння майбутніми вчителями музичного мистецтва методики наукового дослідження;

· оволодіння основами науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів музики;

· залучення найбільш креативних студентів до наукових досліджень кафедри, інституту, університету.




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КУРСОВУ РОБОТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.