Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тріада: архетип – міф – стереотип.

Архетипи – компоненти «колективного підсвідомого», які сформувались у найдавніші часи і визначають структуру моральної, естетичної і пізнавальної діяльності людини.

Міф – щось вигадане, неіснуюче, фантастичне, але не тільки. ТМК

Стереотипи, стереотипізація – це ознаки самоорганізаційних процесів у таких складних системах, як мислення, комунікація, соціалізація й більш конкретно – соціальна група, суспільство, глобальна спільнота.

Не можна однозначно оцінити роль стереотипів у комунікації. З одного боку, вони ведуть до відчуження людей, комунікативної невдачі. А з іншого, уможливлюють те, до чого споконвічно прагне будь-яка комунікативна дія – дозволяють подолати прірву між автономними людськими свідомостями. Стереотипи роблять можливим апріорне знання, тобто знання, яке І. Кант ставив у залежність від досвіду в генетичному сенсі.

Адже зі зростанням обсягів інформації, якою має послуговуватися середньостатистична людина задля забезпечення своєї життєдіяльності, стає очевидним, що вона не може нехтувати досвідом інших. Стереотипи взагалі утворюються під час комунікації між членами спільноти.

Змістове наповнення стереотипних уявлень також є прерогативою певної спільноти: вона стереотипізує все те, що вважає корисним для забезпечення життєдіяльності своїх членів. Такий процес може відбуватися природно, і тоді поєднання певних концептів, тиражування стереотипів у мас-медійному дискурсі матиме мимовільний характер.




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвінчання міфів-стереотипів, які нав’язуються ЗМІ | Напрями типологічного вивчення стереотипів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.