Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)

ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра Загальної Гігієни

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

з практичного заняття для студентів

 

Навчальна дисципліна «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ»

 

МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ .»

(назва модуля)

 

Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.»

(назва змістового модуля)

 

Заняття № 16. «Організація і проведення розвідки джерел водопостачання при надзвичайних ситуаціях та під час війни. Оцінка якості води польовими методами. Відбор проб при заражені ОР та РВ.»

(тема заняття)

 

Курс 2 Факультет стоматологічний

 

Спеціальність (шифр, назва) 712010005 «стоматологія»

 

Затверджено

На методичній нараді кафедри

“28 “_серпня 2014р.

Протокол № 1.

Зав. кафедри__________ (В.В.Бабіенко.)

/підпис/

 

 

Одеса – 2014 р.

 

МОДУЛЬ № 1 «ГІГІЕНА ТА ЕКОЛОГІЯ .»

(назва модуля)

 

Змістовий модуль № 3 «Гігіенічні основи психоемоційних навантажень людини. Спеціальні питання гігіени та екології. Військова гігіена.»

(назва змістового модуля)

 

Заняття № 16. «Організація і проведення розвідки джерел водопостачання при надзвичайних ситуаціях та під час війни. Оцінка якості води польовими методами. Відбор проб при заражені ОР та РВ.»

(тема заняття)

 

1.1. 2. Актуальність теми

1. Висвітлити санітарно-епідеміологічне та морально-психологічне значення медичного забезпечення водопостачання військових і цивільних формувань у польових умовах при надзвичайних ситуаціях.

2.Засвоїти обов’язки, методи та засоби медичної, інженерної, хімічної служби при виборі джерел водопостачання.

3.Оволодіти методами санітарного обстеження джерел водопостачання, польовими методами визначення якості питної води, складання висновків за результатами обстеження та оцінки якості води.

 

 

3. Цілі заняття:

3.1. Загальні цілі: Ознайомитися з сучасним значенням медичного забезпечення водопостачання військових і цивільних формувань.

3.2. Виховні цілі: Ознайомитися з внеском вітчизняних вчених у вивчення про­блеми водопостачання різних вормувань внадзвичайних умовах.

 

3.3. Конкретні цілі:

Знати:

1Гігієнічне, епідеміологічне значення, вимоги до питної води та їх особливості у воєнно-польових умовах, при інших надзвичайних ситуаціях, норми польового водопостачання військових і цивільних формувань, їх обгрунтування.

2Гігієнічну характеристику різних джерел водопостачання.

3Показники якості питної води та води водойм, їх нормування.

Вміти:

1.Виконати санітарне обстеження джерел водопостачання.

2. Визначити дебіт джерел водопостачання.

3.Відібрати пробу води для аналізу.

4.Визначити органолептичні, санітарно-хімічні показники якості води та її забруднення.

5.Скласти висновки та рекомендації за результатами санітарного обстеження та аналізу води.

 

3.4. На основі теоретичних знань з теми:

- оволодіти методиками відбору проб води на різні види аналізів в екстремальних умовах

- проводици аналіз та оцінку відібраних проб.

 

4. Матеріали доаудиторної самостійної підготовки (міждисциплінарна інте­грація).

 

№№ п.п. Дисципліни Знати Вміти
1. Попередні дисципліни 1.Хімія 2.Фізика   Значання води для організму людини Визначати окремі показники якості води
2. Наступні дисципліни 1.Терапевтичний профіль 2.Хірургічний профіль   Значення складових води при виникнені тих чи інших зазворювань Визначати залежність патологічного процесу від якості води
3.     Внутрішньопредметна інтеграція 1.Комунальна гігіена   Вплив якості води на перебіг фізіологічних процесів в організмі людини. Визначати хімічний та бактеріологічний склад води.

 

5. Зміст теми (текст або тези), граф логічної структури заняття.

 




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Схеми пуску асинхронних двигунів | Організація і проведення розвідки джерел водопостачання при надзвичайних ситуаціях та під час війни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.