Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організаційні вказівки по виконанню розділу

Зміст

 

Вступ. 7

1 Організаційні вказівки по виконанню розділу. 9

2 Структура та обсяг розділу «Розробка об’єкта інтелектуальної власності». 10

3. Розробка об’єкту авторського права. 16

3.1 Постановка проблеми. 16

3.2 Аналіз досліджень та постановка задачі 16

3.3 Викладання основного матеріалу з обґрунтуванням новизни. 16

3.4 Висновки та перспектива подальших досліджень. 16

4 Розробка об’єкта промислової власності 17

4.1 Ідентифікація об’єкта інтелектуальної власності 17

4.1.1 Визначення об’єкту інтелектуальної власності. 17

4.1.2 Визначення мети або задачі на рішення якої направлено об’єкт інтелектуальної власності. 20

4.1.3 Визначення суттєвих ознак об’єкта інтелектуальної власності. 22

4.2 Патентні дослідження. 27

4.2.1 Предмет пошуку. 27

4.2.2 Мета патентних досліджень. 29

4.2.3 Вид патентних досліджень. 29

4.2.4 Держави пошуку інформації 30

4.2.5 Класифікаційний індекс. 30

4.2.6 Ретроспективність (глибина) пошуку. 35

4.2.7 Джерела інформації 36

4.2.8 Огляд виявлених аналогів та їх опис. 37

4.2.9 Обґрунтування вибору прототипу. 42

4.2.10 Порівняльний аналіз розробленого об’єкту інтелектуальної власності і прототипу. 45

4.3 Оформлення прав на об’єкт інтелектуальної власності 47

4.3.1 Оформлення пакету документів на винахід (корисну модель) 47

4.3.2 Оформлення пакету документів на промисловий зразок. 85

4.3.3 Оформлення пакету документів на торговельну марку. 94

5 Економічне обґрунтування розробленого об’єкту. 103

5.1 Визначення одноразових витрат. 103

5.2 Аналіз варіантів комерціалізації прав на ОІВ і вибір найбільш ефективного 110

5.3 Аналіз ринку використання прав на ОІВ і прогноз грошового потоку, пов'язаного з впровадженням прав на ОІВ.. 112

5.4 Дисконтування грошового потоку і оцінка економічної ефективності 112

Додатки……………………………………………………………………….90

 


Вступ

ХХІ століття стане століттям економіки заснованою на знаннях, в яких інтелектуальна власність буде головною рушійною силою. В зв'язку з цим поважно зрозуміти, що «знання» – це не лише сила, а «знання» – це ще і багатство.

В даний час інтелектуальна власність вже стає найважливішим активом підприємств. Так нематеріальні активи 500 провідних зарубіжних компаній складають зараз майже 75 % повної їх ринкової вартості. Компанії, які не врахували інтелектуальну власність як однин зі своїх пріоритетів, в кращому разі ризикують втратити конкурентні переваги, в гіршому – їм загрожує неспроможність (відхід з ринку). Ось чому керівникам, підприємцям, фахівцям необхідно мати базові знання про суть (природу) і можливості інтелектуальної власності.

Випускники всіх спеціальностей УІПА повинні володіти знаннями в галузі інтелектуальної власності і особливу увагу в своїй практичній діяльності приділяти питанням як авторського права, так і права промислової власності. Вже при виконанні дипломного проекту (роботи) поставлене перед дипломником завдання повинно мати інноваційне рішення. Ці рішення необхідно грамотно і правильно оформити у вигляді об'єктів авторського права (монографії, методичні рекомендації, методичні вказівки, розрахункові дослідження, заходи щодо поліпшення умов праці у вигляді книг, брошур, статтей і тому подібне; виступи, лекції, промови і інші усні твори; комп’ютерні програми; бази даних, електронні підручники; витвори прикладного мистецтва і т. п.) або обєктів промислової власності (винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торгівельні марки, раціоналізаторські пропозиції, комерційні таємниці і т. п.). Впровадження будь-яких інновацій в практику вимагає забезпечення захисту та охорони їх в якості об’єктів інтелектуальної власності. Тільки своєчасна правова охорона дозволяє в умовах ринку закріпити за собою пріоритет, придбати на певний час монопольне право володіння, розпорядження і вигідне для творців інновацій використання об'єктів інтелектуальної власності.

Використання в своїй професійній діяльності уміння створювати, набувати, оцінювати, охороняти і захищати права на об'єкти інтелектуальної власності дозволить майбутнім фахівцям орієнтуватися в домінантах ринку, потребах споживача, набувати досвіду технологічного підприємця і виходити на світові ринки з конкурентною продукцією.

 


 

Організаційні вказівки по виконанню розділу

Будувати роботу над даним розділом необхідно наступним чином:

1) після виконання основного розділу дипломного проекту (роботи) студенту необхідно звернутись до консультанта з кафедри Креативної педагогіки і інтелектуальної власності (КП і ІВ) і одержати роз’яснення по виконанню розділу «Розробка об’єкта інтелектуальної власності»;

2) далі необхідно відвідувати консультації у консультанта кафедри
КП і ІВ, що проводяться відповідно до розкладу, складеного на весь період дипломного проектування;

3) виконана робота у чорновому варіанті разом з графічною частиною, виконаною для чорнового варіанту на аркуші А4 (чистовий варіант виконується на плакаті формату А1), здається на перевірку консультанту кафедри КП і ІВ не пізніше ніж за чотири тижні до перед захисту (захисту) дипломного проекту (роботи);

4) після перевірки консультантом чорнового варіанту необхідно усунути відзначені ним зауваження на нових аркушах при цьому аркуші з зауваженнями видаляти не допускається;

5) після того, як всі зауваження усунено та після дозволу консультанта кафедри КП і ІВ, розділ «Розробка об’єкта інтелектуальної власності» і графічна частина оформляються у чистовому варіанті згідно державного стандарту ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення»;

6) коли розділ і графічну частину виконано і оформлено, консультант кафедри КП і ІВ ставить свій підпис на титульному аркуші і листі-завданні пояснювальної записки дипломного проекту (роботи);

7) під час захисту дипломного проекту (роботи) необхідно коротко описати даний розділ з вказівкою на новизну розробленого об’єкту інтелектуальної власності.

 




Переглядів: 267

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаимное положение прямой линии и плоскости, двух плоскостей. | Структура та обсяг розділу «Розробка об’єкта інтелектуальної власності»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.