МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація первинної акушерсько-гінекологічної допомоги сімейним лікаремНадання первинної акушерсько-гінекологічної медичної допомоги міському населенню здійснюється безпосередньо жіночою консультацією, яка працює за територіальним принципом, а невідкладна допомога забезпечується гінекологічними та пологовими відділеннями міської лікарні. Це необхідно враховувати при плануванні передачі обсягів медичної допомоги ЛЗП/СЛ. В місті жіночі консультації намагаються зберегти за собою надання допомоги жінкам в обсязі першого рівня (динамічне спостереження фізіологічного перебігу вагітності, профілактичні гінекологічні огляди, раннє виявлення патології, направлення в жіночі консультації, акушерсько-гінекологічні стаціонари, консультування з планування сім’ї та профілактичні аборти). Самостійне ведення вагітності та гінекологічних хворих, використання стаціонарозамінних технологій можливе на заключних етапах розвитку ЗЛП/СМ. В цьому випадку на оснащенні кабінету ЛЗП/СМ повинен знаходитися кольпоскоп, апарат для ультразвукового дослідження, а сімейні лікарі володіти навиками користування ними. Організація педіатричної допомоги сімейним лікарем Перехід на сімейний принцип обслуговування передбачає також передачу частини функції педіатричної допомоги від лікаря-педіатра до ЛЗП/СМ. В місті ця допомога здійснюється силами групової практики, яка має три види: · групова практика здійснюється з окремим прийомом дітей та дорослих. Організовується у міських відділеннях ЗЛП/СМ на перших етапах реформи. Відділенням мають 2–3 ЛЗП/СМ та 1 лікаря-педіатра. Їх спільна робота забезпечує ефективний обмін інформацією, взаємодію, виключає дублювання в наданні медичної допомоги. На цьому етапі проводиться реструктуризація дільничної служби та суміщення терапевтичної і педіатричної дільниці. ЛЗП/СМ бере участь у профілактичних оглядах дітей та надає спеціалізовані види допомоги; · групова практика ЛЗП/СМ зі змішаним прийом дітей та дорослих. Особливістю цієї практики є те, що прикріплення населення до ЛЗП/СЛ здійснюється незалежно від віку, з формуванням змішаної дільниці. При цьому зберігається можливість консультування ЛЗП/СМ у лікаря-педіатра; · групова практика сімейних лікарів. Обслуговування хворих здійснюється за сімейним принципом. ЛЗП/СМ надають педіатричну допомогу в повному обсязі та консультуються тільки з педіатрами-спеціалістами.
Особливості охоплення дитячого населення первиною медичною
|
||||||||
|