Для здійснення успішного делегування доручень і відповідальності менеджер повинен:
1. Не вважати себе незамінимим і підбирати собі надійних і кваліфікованих працівників; розвивати свої власні знання і уміння, одночасно турбуватись про розвиток компетентності співробітників, навчати їх брати на себе виконання більш складних питань і відповідальність.
2. Вірно вибирати час видачі доручень, визначати методи виконання.
3. Не жалкувати часу і засобів на навчання персоналу виконанню доручень, які не входять у коло їх прямих обов´язків.
4. Знайомити виконавця з правилами контролю та оцінки виконання завдання.
5. При видачі завдання довіряти підлеглому і надавати йому визначену свободу дій і право на ініціативу.
6. Оцінювати результати виконаної роботи.
7. Заохочувати успішне виконання доручення, надавати право на помилку, послідовне покращення результатів.
8. При видачі і виконанні доручень підлеглим використовувати такі форми особистої участі в цьому процесі:
· дотримуватись виконання визначних умов;
· при необхідності, допомагати виконавцю;
· постійно спостерігати над ходом виконання завдання, аналізувати одержані результати з метою можливого коригування дій;
· контролювати виконання робіт за встановленим графіком.