МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМетою викладання навчальної дисципліни «Облік і аудит» є формування в майбутніх менеджерів фундаментальних знань і освоєння концептуальних основ обліку та аудиту як інформаційної для прийняття ефективних управлінських рішень. Основними завданнями вивчення дисципліни «Облік і аудит» є: - теоретична підготовка студентів із питань: - теоретичних основ бухгалтерського обліку і аудиту та їх сучасної парадигми в системі управління підприємством; - принципів бухгалтерського обліку і аудиту; - методики бухгалтерського обліку і аудиту; - основ документального відображення та аудиту господарських операцій і процесів; - інформаційного забезпечення менеджменту даними бухгалтерського обліку і аудиту; - прийняття рішень та підвищення ефективності менеджменту за даними бухгалтерського обліку і аудиту; практична підготовка студентів з питань: - з’ясовування істотних обліково-аудиторських даних, що впливають на ефективність-прийнятих управлінських рішень; - моніторингу існуючої інформаційної системи бухгалтерського обліку і аудиту; - оцінки господарських засобів і джерел їх утворення, а також достовірності їх відображення у звітності; - розробки ефективної технології бухгалтерського обліку і аудиту за місцями виникнення затрат і центрами відповідальності; - налагодження ефективної обліково-контрольної системи управління; - формування висновків за результатами бухгалтерського обліку і аудиту; - коригування існуючих тенденцій на більш ефективний результат управління.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати: - законодавчу і нормативно-правову базу організації бухгалтерського обліку та аудиту в Україні; - принципи, методи і процедури обліку та аудиту на підприємствах різних форм власності; - методику і техніку обліку фінансових та господарських операцій, що здійснюються на сільськогосподарських підприємствах; - складати план і програму; - застосовувати методичні прийоми аудиту, визначати аудиторський ризик, виявляти помилки і шахрайство - вміти заполучати аудиторські докази. вміти: - охарактеризувати предмет і метод та завдання бухгалтерського обліку; - групувати господарські засоби за складом, розміщенням та джерелами їх формування; - класифікувати бухгалтерські документи та облікові регістри; - користуватись планом рахунків бухгалтерського обліку; - на підставі відомості інвентаризації коштів та джерел їх утворення відкривати балансові рахунки та складати вступний баланс; - відображати господарські операції на рахунках; - складати кореспонденцію рахунків за обліком господарських операцій та підводити підсумок за обліковий період; - складати заключний баланс; - давати оцінку обліковій політиці підприємства; - використовувати дані бухгалтерського обліку для прийняття ефективних управлінських рішень, здійснення контролю й аналізу показників фінансово-господарської діяльності підприємства; - узагальнювати дані під час проведення аудиту, складати робочу документацію; - складати аудиторський звіт.
|
||||||||
|