МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Дослід 2. УніфікованийКонтрольні запитання і задачі 1. Сформулюйте послідовність проведення фотометричних вимірювань. Як визначити світлофільтр, якщо довжина хвилі не вказана у лабораторній методиці? 2. В якому випадку оптична густина лінійно залежить від концентрації розчину? 3. Поясніть, чому оптичні методи аналізу частіше використовують у медицині? Які вони мають переваги? 4. Обчисліть молярний коефіцієнт поглинання розчину купрум (ІІ) аміакату, який містить 9,6 мг/л катіонів Си2+ у кюветі товщиною 2 см, якщо оптична густина його дорівнює 0,127. (423,3). 5. Визначте концентрацію рутину (вітаміну Р) (у моль/л і мг/л), якщо оптична густина досліджуваного розчину дорівнює 0,780, а стандартного розчину з молярною концентрацією 6,1 · 10–5 моль/л станове 0,650 за довжини хвилі 258 нм (Мрутину = 610 г/моль). (7,32·10–5 моль/л, 44,7 мг/л). 6. Оптична густина розчину речовини у кюветі товщиною 3 см дорівнює 0,750. Стандартний розчин, який містить 5 мг/л цієї речовини має оптичну густину 0,550 у кюветі з товщиною 5 см. Обчисліть концентрацію розчину у мг/л. (11,36 мг/л.) Лабораторна робота № 6 ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО БІЛКА В БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ Теоретична частина. Рефрактометричний метод визначення загального білка у сироватці крові. Визначення загального білка в сечі. Проба Геллера.
Контрольні запитання і задачі Лабораторна робота № 6 ПРОБА НА КОЛОЇДОСТІЙКІСТЬ БІЛКІВ СИРОВАТКИ КРОВІ. ТИМОЛОВА ПРОБА Теоретична частина. Лабораторна робота № 7 ВИЗНАЧЕННЯ СЕЧОВИНИ У БІОЛОГІЧНИХ РІДИНАХ Теоретична частина.
Лабораторна робота № 8 Визначення активності a-амілази в сироватці крові. Метод Кінга. Вплив рН середовища на активність ферментів. Вплив активаторів і інгібіторів на активність ферменту α -амілази.
Лабораторна робота № 9 Хімічні властивості вуглеводів. Якісна реакція на глюкозу. Кількісне визначення глюкози поляриметричним методом.
|
||||||||
|