МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 6. Техногенні небезпеки і їх наслідки на об'єктиC/г виробництва. Зміст: Вступ
1. Наслідки виникнення і класифікація техногенних небезпек. 2. Небезпеки, пов'язані з пожежами і вибухами. 3. Небезпеки, пов'язані з використанням транспортних засобів. 4. Небезпеки пов'язані з ушкодженнями чи руйнуваннями на комунально-енергетичних сітях. 5. Гідродинамічні небезпеки.
Висновок
Література
1. Хван Т.А., Хван П.А. Безопасность жизнедеятельности. Учебное пособие для вузов. - Ростов-на-Дону.: Феникс, 2000. - 352 с. (С. 157-177, 251 -272). 2. Желібо Є.П., Завірюха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Львів.: Каравела. 2001, - 320 с. (С. 123-132, 180-181, 183-191). 3. Скобло Ю.С., Цапко В.Г., Мазаренко Д.І., Тіщенко Л.М. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. - Київ.: Знання, 2004. - 397 с. (С. 169-192). 4. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник. - Київ.: Професіонал, 2004. (С. 205-278). 5. Бедрій Я.І., Нечай В.Я. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Львів.: Магнолія, 2007. - 499 с. (С. 244—301, 356-359).
Тестові завдання 1. Вкажіть номер неправильної відповіді. Техногенні небезпеки це: 1. Аварії з викидами (загрозою викиду) небезпечних хімічних, радіоактивних речовин, біологічних рецептур. 2. Метеорологічні вибухи і їх загроза. 3. Пожежі. 4. Неспровоковані вибухи і їх загроза. 5. Транспортні аварії. 6. Несподіване руйнування споруд і будов. 7. Аварії на інженерних мережах і спорудженнях життєзабезпечення. 8. Гідродинамічні аварії на греблях і греблях.
Вкажіть точне поняття «Аварія». 1. Аварія - ця небезпечна дія соціально-економічного характеру. 2. Аварія - ця небезпечна подія природного характеру. 3. Аварія - ця небезпечна дія техногенного характеру. 4. Аварія - ця небезпечна дія військового характеру.
3. Вкажіть номер неправильної відповіді. Згідно з розмірами і заподіяною шкодою аварії діляться: 1. Легені 2. Середні 3. Важкі 4. Украй важкі 5. Катастрофічні
4. Вкажіть номер неправильної відповіді. Аналіз наслідків аварій, характеру їх впливу на довкілля обумовлює розподіл їх по видах. Види аварій: 1. Аварії з викидами радіоактивних речовин. 2. Аварії елементів біосфери. 3. Аварії з викидом небезпечних хімічних речовин. 4. Аварії на транспорті. 5. Пожежі і вибухи
|
||||||||
|