МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Вимоги до методології аналізу в дипломній роботі
В написанні дипломної роботи важливу роль відіграє власний внесок студента, який проявляється в аналізі економічного явища по обраній проблемі. До основних видів економічного аналізу, які використовуються студентами спеціальності «Міжнародні економічні відносини» є:
Основні принципи методу економічного аналізу зводяться до наступного [3]: - єдність аналізу (розчленування вивчаємого явища на складові частини) та синтезу (поєднання проаналізованих елементі в єдине ціле; - комплексний підхід до вивчення проблеми, що має на меті всебічне вивчення економічних явищ під впливом різних факторів та аналіз взаємозв’язку та взаємовпливу економічних показників один на одного; - розгляд економічних явищ та показників у розвитку, що передбачає використання такого аналітичного засобу, як порівняння. При цьому в залежності від поставлених задач передбачається не тільки просте кількісне порівняння у динаміці (наприклад, абсолютна зміна показника обсягу припливу прямих закордонних інвестицій), але і якісне порівняння (відносна зміна припливу прямих закордонних інвестицій при зростанні валютного курсу, або зменшенні податку на прибуток підприємств із закордонними інвестиціями). Для проведення економічного аналізу використовуються абсолютні показники (наприклад, обсяг прямих іноземних інвестицій, обсяг імпорту, експорту), відносні (динаміка та структура показника у відсотках або індексах, коефіцієнтах, наприклад: частка припливу прямих іноземних інвестицій з Ізраїлю до України в загальному обсязі припливу прямих іноземних інвестицій до України) та середні величини (середня ціна, середній курс валют). До традиційних прийомів та способів економічного аналізу відносять порівняння, групування, спосіб ланцюгових підстановок,балансовий метод,методи простих та складних відсотків, дисконтування та ін.. Взаємозв’язок між показниками при їх порівнянні може бути предметом таких видів аналізу, як:
Метод групування – це розподілення сукупності об’єктів дослідження для проведення аналізу на однорідні групи по відповідним ознакам. На відміну від статистики, де групування використовуються для узагальнення та типізації явищ, в економічному аналізі вони дозволяють вивчати явища і показники у взаємозв’язку і взаємозалежності, виявити закономірності і тенденції поведінки. В якості інформаційної основи групування можуть використовуватись як генеральна сукупність показників, так і вибіркова. Групи можуть створюватись за ознакою типології, структури або причини і наслідку. Більш складними з формалізованих методів аналізу є:
Використання будь-яких з вищенаведених методів у другому та/або третьому розділі дипломної роботи є обов’язковим за умови бажання студентом отримання відмінної оцінки на захисті і доведення його високих аналітичних здібностей.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|