МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ ТА МЕТОДИКА ЇЇ ВИКЛАДЕННЯФАКУЛЬТЕТ З ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ ЗА КОНТРАКТОМ ХУ ПС кафедра № 10-04
ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри № 10-04 Працівник ЗСУ В.Ф.Вальтер “____”______________ 200 __ р.
ЛЕКЦІЯ
З навчальної дисципліни “Військова метрологія та метрологічне забезпечення ”
Тема 2 : “ Інформаційно-вимірювальні системи . ”
Навчальний потік
Час: 90 хвилин
Місце: аудиторія__________
Навчальна та виховна мета: Дати студентам основні поняття про призначення, принципи побудови та основні елементи сучасних інформаційно-вимірювальних систем, їх класифі-кацію та метрологічне забезпечення.
Харків 200_
1. Вступ 5 хвил. 2. Основна частина. 1. Призначення, принципи побудови та основні елементи сучасних інформаційно-вимірювальних систем. 30 хвил 2. Класифікація інформаційно-вимірювальних систем. 20 хвил 3. Метрологічне забезпечення ІВС. 30 хвил. 3. Заключна частина. 5 хвил.
Навчальне-матеріальне забезпечення: Наочні посібники: 1. Слайд: №№_______ 2. Плакати: №№_______
Технічні засоби навчання: 1. Графопроектор “Полі люкс”.
Навчальна література:
1. Соловйов В.І. "Військова метрологія та метрологічне забезпечення" КІ ВПС ,2000, с. 11-17 . 2. Чинков В.М. "Основи метрології та вимірювальної техніки" . ХВУ , 2001 , с.22-60.
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ ТА МЕТОДИКА ЇЇ ВИКЛАДЕННЯ
Під час проведення вступної частини викладач приймає рапорт про готовність навчальної групи до заняття, перевіряє кількість студентів згідно журналу, їх зовнішній вигляд та готовність групи до заняття (наявність конспектів та рекомендованої літератури). Після чого оголошує тему, мету та навчальнi питання. Викладання навчальних питань заняття здiйснюється з урахуванням того, що студентами засвоєнi теоретичні основи метрології та вимірювальної техніки, питання організації та правила експлуатації військових засобів вимірювання. Викладач повинен довести до студентів призначення, принципи побудови та основні елементи сучасних інформаційно-вимірювальних систем. При розгляді питання про структуру інформаційно-вимірювальної системи використати слайд № 1 «Структура інформаційно-вимірювальної системи». При викладанні другого питання застосувати слайд № 2 «Класифікація інформаційно-вимірювальних систем». Під час розглядупитанняпро метрологічне забезпечення інформаційно-вимірювальних систем розкрити їх специфічні властивості, які впливають на характер метрологічного забезпечення та варіанти їх застосування. Під час проведення заключної частини підвести підсумки заняття, зробити висновки по викладеному навчальному матеріалу , дати відповідь на запитання та завдання для самостійної роботи.
|
||||||||
|