Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ

НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ

КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС

НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«АДВОКАТУРА УКРАЇНИ»

 

Для підготовки фахівців

Освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»

За напрямом 6.030401 «Правознавство»

галузь знань 0304 ,,Право”

 

 

Автори:

Шарай Л.Г.,доцент кафедри кримінально-правових ННІПП НАВС;

Кубарєва О.В.,старший викладач кафедри кримінально-правових ННІПП НАВС.

 

Затверджено на засіданні кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС 19.06.2014 року, протокол № 21

Київ 2014

ЗМІСТ

1. Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики

2. Анотація навчальної дисципліни зі структурно-логічною схемою (міждисциплінарними зв’язками)

3. Пояснювальна записка до навчальної дисципліни

4. Навчальна програма навчальної дисципліни «Адвокатура України»

5. Робоча навчальна програма навчальної дисципліни «Адвокатура України»

6. Плани-конспекти лекційних занять

7. Плани семінарських занять

8. Завдання для самостійної роботи

9. Індивідуальні навчально-дослідні завдання

10. Навчально-методичні матеріали для контролю

11. Перелік питань для підсумкового контролю

12. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення навчальної дисципліни

13. Список рекомендованої літератури для вивчення навчальної дисципліни

 


І. Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики

 

Виробничі функції, типові задачі діяльності та уміння, якими повинен володіти випускник вищого навчального закладу освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», що формуються засвоєнням змісту навчальної дисципліни «Адвокатура України».

 

№ з/п Зміст виробничої функції Зміст уміння
1. Прогностична 1.1. Оцінювання та обґрунтоване прогнозування розвитку адвокатури, її взаємодії з фізичними та юридичними особами, судовими та правоохоронними органами
2. Прикладна   2.1. Застосовування норм законодавства, яке визначає завдання, організаційні форми, види адвокатської діяльності, а також регулює діяльність адвокатури щодо здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту
3. Комунікаційна   3.1. Пізнання та удосконалення знань про діяльність адвокатури в Україні

 

 

Здатності випускника вищого навчального закладу освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», що вимагаються та система умінь, що їх відображає, яка формується засвоєнням змісту навчальної дисципліни «Адвокатура України».

 

№ з/п Здатності вирішувати проблеми і задачі Зміст уміння
1. Здатності у професійній діяльності   1.1. Вміння тлумачити положення норм Конституції України, чинного законодавства, які регламентують діяльність адвокатури в Україні 1.2. Знання організаційно-правового змісту, сутності та організаційних форм діяльності адвокатури в Україні, гарантій забезпечення її функціонування 1.3. Вільна орієнтація в у чинному законодавстві, що регулює діяльність адвокатури в різних формах судочинства
2. Здатності у науково-дослідній діяльності 2.1. Готовність застосовувати сучасні методи дослідження й аналізу діяльності адвокатури в Україні 2.2. Здатність поставити завдання та організувати наукові дослідження проблем, що стосуються діяльності адвокатури в Україні
3. Здатності в організаційно-управлінській діяльності 3.1. Здатність враховувати положення сучасної реформи адвокатури в Україні та на її основі розробляти необхідні пропозиції щодо вдосконалення її функціонування 3.2. Здатність правильно аналізувати і узагальнювати законодавчі акти, що стосуються здійснення та реалізації функцій адвокатури 3.3. Вміння формулювати власну позицію з питань, пов’язаних з функціонуванням адвокатури в Україні

 




Переглядів: 269

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 6 | ІІ. Анотація навчальної дисципліни зі структурно-логічною схемою (міждисциплінарними зв’язками)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.