МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 4.Теми рефератів Питання для самостійної роботи * Взаємозвязок процесів суспільного прогресу з основними тенденціями в розвитку освіти: - формування суспільства знань; - досягнення світової системи освіти та сталі тенденції у її розвитку. * Загальна стратегія розвитку освіти в Україні: - стратегічні напрями вдосконалення освіти; - впровадження нової парадигми освіти; - деполітизація та формування громадської свідомості учасників навчально-виховного процесу; - запровадження процедур вимірювання та введення системи моніторингу якості освіти; - зміни в розвитку окремих підсистем системи освіти.
- Розвиток національних освітніх систем в умовах глобалізації. - Розвиток освіти в Україні на початку ХХІ століття. - Проблеми розвитку дошкільної освіти в Україні на сучасному етапі. - Основні напрями модернізації системи загальної середньої освіти в Україні. - Стан і перспективи розвитку професійно-технічної освіти як складової розвитку освітянського простору. - Державно-громадське управління освітою в Україні. Сучасний стан і перспективи розвитку.
Список джерел до теми: 1. Вакарчук І.О. Вища освіта України – європейський вимір: стан, проблеми, перспективи : доп. Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН 21 березня 2008 р. / І.Вакарчук // Освіта і управління. – 2008. – Т. 11, №1. – С. 6-20. 2. Дзвінчук Д. Освіта в історико-філософському вимірі: Тенденції розвитку та управління: (монографія) / Д.Дзвінчук. – К.: Вірлен, 2005. – 304с. 3. Законодавство України про освіту. Збірник законів. – К.: З–19 Парламентське вид-во, 2002. – 159с. 4. Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В.Г.Кремень. – К.: Грамота, 2005. – 448с. 5. Моніторинг якості освіти: Світові досягнення та українські перспективи / за заг. ред. О.І.Локшиної. – К.: К.І.С,, 2004. – 128с. 6. Нормативно-правове забезпечення освіти: у 4 ч. – Х.: Вид. гр.. «Основа», 2044. – Ч. 1. – 144с. 7. Островерхова Н.М., Даниленко Л.І. Ефективність управління ЗОШ: соціально-педагогічний аспект. – К.: Школяр, 1995. – 302с. 8. Павлютеноков Є.М., Крижко В.В. Основи управління освітою. – Х.: Видав. гр.. «Основа», 2006. – 176с. 9. Сбруєва А.А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90-ті рр.. ХХ – початок ХХІ ст..): (монографія) / А.А. Сбруєва. – Суми : Козацький вал, 2004. – 500с. 10. Терентьев П.И. Управление школой по результатам. - М.: Новая школа, Сентябрь, 2002. – 288с.
Кадрове забезпечення закладів освіти. Мотивація, аналіз діяльності, оцінювання та розвиток педагогічних кадрів. Ключові слова:педагогічні та науково-педагогічні працівники, керівники освіти, права та обов’язки учасників навчально-виховного процесу, гарантії держави педагогічним та науково-педагогічним працівникам, атестація педагогічних кадрів.
|
||||||||
|