МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Авангардизм поезіїУкраїнський поетичний авангард 1910-1930 рр. (Валерій Поліщук, Михайло Семенко, ранній Микола Бажан). Характерні риси авангардизму: гостра необхідність очистити українську поезію від застарілих тенденцій – консервативності, хуторянства, народницьких ідей, що в першій третині XX ст. гальмували художні пошуки митців. Організація футуристичного руху в мистецтві, видання «Універсального журналу», журналу «Фламінго», «Авангард». Художні шукання Михайля Семенка як яскравого представника футуризму. Гасла футуризму, проголошені у маніфестах-передмовах до збірок «Дерзання» та «Кверо-футуризм» (1914). Перші збірки – «Прелюд» (1913), «Дерзання», «Кверофутуризм» (1914) (кверо — лат. шукати) - переважає метафорична гра понять й образів, наявні й сліди символістської поетики. Цикл «Крапки і плями» – «другий період» творчості, позначений відчутним впливом імпресіонізму (цикли «Осіння рана», «П’єро кохає»). Інтимната медитативна лірика – «Кондуктор», «Ніч», «Заплети косу міцніш!». Маска героя і автора у циклі «Арії трьох П’єро». Третій «П’єро» – збірка «П’єро мертвопетлює» (1919) – повернення до поетики футуризму, гнівної, епатажної та ексцентричної. Збірка «Кобзар» – твори поета 1910-1922 рр. Протиставлення Шевченковому «Кобзареві» – намагання показати суть різниці між літературами XIX і XX ст. Своєрідність урбаністичної тематики Семенка: введення до тексту твору науково-технічної термінології, розмовно-побутової лексики, синтаксичних ускладнень, майстерний перехід від узагальненого до конкретних образів-елементів міста («Ліхтар», «Місто», «Тротуар», «Вулиця»). Конструктивістська поезія В.Поліщука Тема 3. Західноукраїнська поезія 20-30-х років. Празька поетична школа
|
||||||||
|