Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення маркетингової політики

До складу комплексного закладу ресторанного господарства, що проектується, входитимуть кафе-пельменна на 50 місць та ресторан на 70 місць. У кафе-пельменній буде наявний широкий асортимент борошняних виробів, а в ресторані широкий асортимент всіх груп страв волинської кухні.

Діяльність комплексного закладу ресторанного господарства спрямована на те, щоб охопити якомога більшу кількість потенційного ринку споживачів району та завоювати популярність в місті Чернівці. В майбутньому комплексний заклад ресторанного господарства планує розширити свою сферу діяльності за рахунок доставки комплексних обідів до офісних приміщень та підприємств, використовуючи систему кейтерінгу.

У цілому при розробці маркетингової стратегії комплексного закладу ресторанного господарства для підвищення його конкурентоспроможності важливо, щоб різні елементи цієї стратегії (ціноутворення, місце, продукція реклама, персонал) працювали гармонійно.

Основною складовою плану є детальне дослідження та максимальне задоволення попиту на продукцію і послуги комплексу закладів ресторанного господарства, додержання високої якості продукції власного виробництва, обслуговування, а також реклама і цінова політика.

На формування рівня цін впливають чисельні фактори, які слід враховувати при визначенні ціни, а саме:

· зацікавленість споживачів у товарі;

· рівень попиту;

· економічні можливості покупця;

· обсяг і динаміка попиту;

· повні витрати закладу.

Основні групи споживачів закладу – це місцеві жителі і гості міста.

У комплексному закладі ресторанного господарства «Волинь» сприятлива атмосфера, а також працювати кваліфікований персонал, який уважно ставитиметься до всіх побажань гостя та створюватиме доброзичливу атмосферу спілкування.

Поряд із цим мають бути вирішені наступні завдання: впровадження жорсткого контролю якості виробництва продукції; впровадження інновацій; забезпечення високої ефективності функціонування системи організації обслуговування. У закладі, протягом декількох етапів, буде впроваджена гнучка цінова політика:

· вихід продукції та послуг на ринок – передбачається реалізація продукції за найменшими цінами;

· закріплення на ринку – здійснюватиметься при підвищенні цін на продукцію та послуги, які надаватиме заклад, при збереженні їхньої якості.

 

Характеристика маркетингової цінової політики комплексного закладу ресторанного господарства

Цінова політика здійснює значний вплив на ринковий успіх комплексного закладу ресторанного господарства. Ціни часто змінюються протягом життєвого циклу товару:

- високі – для залучення відвідувачів, що орієнтуються на престиж;

- низькі – розраховані на масовий ринок.

Рівень цін пов'язаний:

- із товаром, його якісними характеристиками;

- рівнем сервісу;

- системою розподілу товару;

- витратами на просування товару.

Після виходу товару на ринок відбувається пристосування ціни до змін кон’юнктури ринку на різних стадіях життєвого циклу товару.

Встановлення ціни на новий товар здійснюється залежно від цілей ціноутворення, які є похідними від загально фірмових цілей:

- максимізація поточного прибутку;

- збільшення частки ринку;

- завоювання лідерства за якістю продукції;

- забезпечення виживання закладу ресторанного господарства.

Керівництво комплексного закладу ресторанного господарства встановлюватиме на товар ціну, яка повністю покриває усі витрати на виробництво і збут, а також дає можливість отримати прибуток.

Отже, загальні принципи ціноутворення у сфері ресторанного господарства наступні:

- об'єктивною є сезонна диференціація цін і тарифів;

- сезонна диференціація цін, з одного боку, відбиває зміни у обсязі попиту та суспільно-необхідні витрати праці у різні періоди року, тижня, доби, а з іншого – потребує спеціальних зусиль для стимулювання попиту та більш рівномірного розподілу послуг у часі;

- у формуванні цін і тарифів на послуги значну роль відіграє географічний фактор, тому, територіальна диференціація цін і тарифів охоплює більшість видів послуг ресторанного бізнесу.

 

Характеристика маркетингової збутової політики комплексного закладу ресторанного господарства

Збутова політика комплексного закладу ресторанного господарства має органічне поєднання з іншими елементами комплексу маркетингу: характеристиками товару, його місцем знаходження на ринку, ціновими стратегіями, методами просування товару.

Основними каналами збуту продукції будуть торгівельні зали комплексного закладу ресторанного господарства «Гільдія»; у кафе-пельменній планується надавати послуги з доставки комплексних обідів в офіси та додому. Керівництво організовуватиме виїзне обслуговування, обслуговування бенкетів, днів народження, весіль.

 

Характеристика маркетингової комунікаційної політики комплексного закладу ресторанного господарства

Для збільшення кількості відвідувачів та підняття іміджу закладів ресторанного господарства керівництво вкладатиме кошти в рекламу комплексного закладу ресторанного господарства.

Формування комунікаційної політики комплексного закладу ресторанного господарства передбачає прийняття великої кількості різноманітних рішень, пов'язаних із визначенням цільової аудиторії, величини рекламного бюджету, створенням рекламних звернень.

Розроблення рекламної стратегії передбачає:

- визначення цільової аудиторії;

- розроблення концепції товару;

- вибір засобів розповсюдження реклами.

Інформація про комплексний заклад ресторанного господарства буде надаватися за допомогою наступних засобів комунікації, які наведені у таблиці 1.8:

Таблиця 1.8




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення ємності ринку та його сегментація | Вартість рекламної компанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.