МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ КУРСОВОЇ РОБОТИОцінювання курсової роботи здійснюється відповідно до діючого у коледжі Положення про оцінювання навчальної діяльності студентів, затвердженого наказом директора коледжу . Якість виконання курсової роботи та її захисту оцінюється за 100-бальною шкалою, 4-бальною шкалою і шкалою ECTS. Рівень навчальних досягнень студентів при оцінюванні курсової роботи визначається на підставі оцінки теоретичної і практичної частин курсової роботи при її перевірці й рецензуванні та оцінки захисту. Результати оцінки теоретичної частини курсової роботи за чотирьохбальною шкалою:
• оцінка, еквівалентна “відмінно” виставляється за завдання, у якому у повній мірі, логічно і аргументовано висвітлена тема; теоретичні положення теми підтверджуються аналізом статистичних даних, прикладами з практики господарювання підприємств, мають місце обґрунтовані висновки та узагальнення; завдання виконано охайно і оформлене згідно з вимогами; оцінка, еквівалентна “добре” виставляється за завдання, яке виконано на рівні вимог, наведених вище, але існують деякі недоліки щодо недостатнього обґрунтування узагальнень, висновків, пропозицій, оформлення; • оцінка, еквівалентна “задовільно” виставляється за завдання в якому висвітлені основні проблеми питання, але висновки неточні, неконкретні, та мають недостатній рівень аргументації, існують недоліки в оформленні; • оцінка, еквівалентна “незадовільно” виставляється за завдання, в якому не розкрита сутність питання, також якщо студент значно ухиляється від теми курсової роботи, що свідчить про нерозуміння ним питання, або завдання не виконано в зазначений термін без поважної причини. Результати оцінки практичної частини курсової роботи за чотирьохбальною шкалою: • оцінка, еквівалентна “відмінно” виставляється за завдання, у якому у правильно і у повному обсязі зроблені розрахунки економічних показників; оформлення рішення логічне і послідовне, із зазначенням назви економічного показника, одиниць виміру; розроблені точні і конкретні висновки; оформлення має бути охайним. • оцінка, еквівалентна “добре” виставляється за умови виконання всіх вимог, які передбачено для оцінки “відмінно”, при наявності незначних арифметичних помилок, тобто методологічний підхід до вирішення практичної ситуації є правильним, але допущені незначні неточності у розрахунках певних показників; мають місце не зовсім повні висновки за одержаними результатами розв’язання практичної ситуації. • оцінка, еквівалентна “задовільно” виставляється за умови, що практична ситуація виконана в цілому правильно з використанням типового алгоритму, але при її виконанні допущені окремі помилки, мають місце окремі неточності у висновках за одержаними результатами розв’язання практичної ситуації. • оцінка, еквівалентна “незадовільно” виставляється за умови, якщо студент при виконанні практичного завдання без достатнього розуміння застосовує теоретичні знання, припускає суттєві помилки у розрахунках, стикається з труднощами при аналізі та порівнянні економічних явищ та процесів.
Результати оцінки захисту курсової роботи • оцінка, еквівалентна “відмінно” виставляється, якщо студент глибоко володіє теоретичними засадами проблеми, яка досліджується, методикою розрахунку економічних показників, чітко аргументує свою думку, правильні робить висновки і пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності підприємства; • оцінка, еквівалентна “добре” виставляється, якщо студент ґрунтовно володіє теоретичними засадами проблеми, яка досліджується, методикою розрахунку економічних показників, аргументує свою думку, правильні робить висновки і пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності підприємства; • оцінка, еквівалентна “задовільно” виставляється, якщо студент володіє основними теоретичними засадами проблеми, яка досліджується, методикою розрахунку економічних показників, в основному аргументує свою думку, висновки і пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності підприємства не зовсім точні і суттєві; • оцінка, еквівалентна “незадовільно” виставляється, якщо студент не володіє теоретичними засадами проблеми, яка досліджується, методикою розрахунку економічних показників, не робить правильні висновки і пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності підприємства. Підсумкова оцінка виставляється за сумою балів, отриманих студентом за теоретичну і практичну частинку курсової роботи та її захисту.
|
||||||||
|