Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вихідні дані

Таблиця 1

Варіант Величина та її розмірність
D (м) L/D Φ
1,65 0,45
1,8 1,15 0,441
1,95 1,3 0,432
2,1 1,45 0,423
2,25 1,6 0,415
2,4 1,75 0,407
2,55 1,9 0,398
2,7 2,05 0,39
2,85 2,2 0,383
2,35 0,379
3,15 2,5 0,367
3,3 2,65 0,36
3,45 2,8 0,353
3,6 2,95 0,346
3,75 3,1 0,339
3,9 3,25 0,332
4,05 3,4 0,325
4,2 3,55 0,319
Варіант Величина та її розмірність
D (м) L/D Φ
4,35 3,7 0,312
4,5 3,85 0,306
4,65 0,3
4,8 4,15 0,294
4,95 4,3 0,288
5,1 4,45 0,282
5,25 4,6 0,277
5,4 4,75 0,271
5,55 4,9 0,266
5,7 5,05 0,26
5,85 5,2 0,255
5,35 0,25

 

Контрольні запитання

1. Що таке помел?

2. На які групи поділяють млини за величиною швидкості робочих органів?

3. Які переваги та недоліки барабанних млинів?

4. На які групи поділяють барабанні млини?

5. Яка будова та принцип роботи барабанних млинів?

 

Практична робота № 7

РОЗРАХУНОК вібраційного грохота

Мета роботи:Вивчити процес сортування, будову, принцип роботи вібраційного грохота, освоїти практично методику визначення його основних параметрів.

 




Переглядів: 303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.