МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬТЕСТИ 1. Поняття нововведень запропоноване: а) Т. Кемпом; б) К. Джонсоном; в) Й. Шумпетером; г) А. Смітом; ґ) П. Хейне. 2. Наукомісткість виробництва визначається: а) відношенням витрат на дослідження до обсягу реалізації продукції; б) обсягом інвестицій на наукові дослідження; в) відношенням кількості працівників, зайнятих у дослідному виробництві, до всіх працюючих; г) відношенням обсягу нової продукції до всієї продукції. 3. Результатом інноваційної діяльності є: а) інтелектуальний продукт; б) новини; в) інновації; г) інвенція; ґ) технології. 4. Комерційне впровадження нової продукції чи нових засобів виробництва називається: а) інновація; б) дослідження; в) розробки; г) винаходи. 5. Конкурентоспроможність країни на світовому ринку залежить від: а) здатності генерувати ідеї; б) кількості університетів і науково-дослідних інститутів; в) можливості швидко опановувати новації; г) інвестиційних можливостей. 6. Економічною теорією, що розглядала науково-технічний прогрес як чинник виробництва, є: а) неокласична; б) кейнсіанська; в) неокласичний ренесанс. 7. Ідеї, що є корисними для використання в бізнесі, але не обов’язково там упроваджуються, мають назву: а) інновація; б) дослідження; в) розробки; г) винаходи. 8. Основні риси, притаманні інноваційному суспільству: а) незалежність; б) інтелектуалізація виробництва; в) стабільність; г) екологічність; ґ) добробут населення. 9. Виходячи з циклічної концепції розвитку М. Д. Кондратьєва, суттєві зміни в економічному житті суспільства відбуваються: а) на початку хвилі, що підвищується; б) наприкінці хвилі, що підвищується; в) на початку хвилі, що знижується; г) наприкінці хвилі, що знижується. 10. При розробленні теорії «довгих хвиль економічної кон’юнктури» М. Д. Кондратьєвим вивчалися такі економічні показники: а) динаміка цін і заробітної плати; б) обсяг виробництва основних видів продукції промисловості; в) фондоозброєність праці; г) обсяг зовнішньої торгівлі. 11. Для обґрунтування своєї теорії М. Д. Кондратьєв здійснив аналіз статистичних даних таких країн: а) Великобританії, Японії, США; б) Великобританії, Франції, США, Німеччини; в) Японії, США, Канади. 12. Виходячи з циклічної концепції розвитку М. Д. Кондратьєва, головним чинником підйому в економіці країни є: а) підвищення попиту на продукцію виробництва; б) підвищення обсягу створення інновацій; в) масовий попит на інноваційну продукцію. 13. Удосконалювання технічних знань: а) відбувається тільки в результаті одержання вищої освіти; б) справляє лише незначний вплив на випуск продукції; в) може відбуватися через навчання в процесі роботи; г) не впливало на економічне зростання у 60-х роках; ґ) результат політичних революцій. 14. Залежність прибутків від віку найточніше передає таке твердження: а) вони мають тенденцію до вирівнювання при досягненні робітником середнього віку; б) чим вищий рівень освіти індивідуума, тим вищі прибутки; в) більш освічений індивідуум має вищий втрачений прибуток унаслідок пізнішого вступу на роботу; г) усе перелічене вище; ґ) нічого з переліченого. 15. Усі перелічені нижче країни витрачали менше 3 % свого ВНП на наукові дослідження і розробки в 90-ті роки за винятком: а) Японії; б) США; в) СРСР; г) ФРН; ґ) Італії. 16. Відмінності в рівні заробітної плати в США можуть бути віднесені за рахунок: а) різноманітного рівня людського капіталу, втіленого в праці; б) дискримінації на ринку праці; в) наявності профспілок у деяких галузях; г) усього сказаного вище; ґ) нічого з названого. 17. Середня реальна заробітна плата в економіці визначається: а) основним капіталом; б) соціальними навичками; в) запасами людського капіталу; г) усіма переліченими чинниками; д) нічим з переліченого. 18. Вирівнювання відмінностей у рівнях заробітної плати відбувається через те, що: а) усі види зарплати потребують рівної продуктивності праці; б) є різниця у привабливості роботи; в) у різних галузях економіки — різний попит на працю; г) на підприємствах однієї і тієї самої галузі в країні є значні відмінності в капіталоозброєності робітників; ґ) попит на різноманітні види праці зростає. 19. Практика цінової дискримінації була відкрита: а) антитрестовим законом Шермана; б) законом Клейтона; в) законом Селлера—Кефаувера; г) законом Робінсона—Пэтмана; ґ) законом Оукена.
|
||||||||
|