МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬТЕСТИ 1. Результатом інноваційних процесів є: а) нововведення; б) новинки; в) інвенція; г) інновація; д) винахід. 2. Під час інноваційного процесу фундаментальні дослідження проводяться: а) на фазі «наука»; б) на фазі «дослідження»; в) на фазі « розробка»; г) на фазі «виробництво»; ґ) на фазі «споживання». 3. Корисність інноваційних товарів відбиває їх: а) вартість; б) споживча вартість; в) якість; г) правильні відповіді «а» і «б»; ґ) правильні відповіді «а» і «в». 4. За змістом «технічний рівень»: а) є поняття якості; б) ширше поняття якості; в) непорівнянний із поняттям якості; г) рівнозначний поняттю якості; ґ) усі відповіді неправильні. 5. Розвиток науки визначається: а) потребами технічного прогресу; б) соціальними потребами; в) економічними потребами; г) фінансовими потребами; ґ) духовними потребами. 6. Пропозиція з використання якоїсь вже обґрунтованої та впровадженої ідеї інновацій називається: а) ініціацією інновацій; б) дифузією інновацій; в) нововведенням; г) інвенцією інновацій; ґ) усі відповіді правильні. 7. Інновації, що забезпечують виживання підприємств (як реакція на нововведення, здійснюване конкурентами), називаються: а) стратегічними інноваціями; б) реактивними інноваціями; в) псевдоінноваціями; г) юридичними інноваціями; ґ) соціальними інноваціями. 8. За характером участі в процесі виробництва інновації поділяють на: а) науково-технічні і соціально-культурні; б) реактивні і стратегічні; в) ринкові і соціально-культурні; г) основні і додаткові; ґ) виробничі. 9. Інновації поділяються на реактивні та стратегічні за таким критерієм: а) роль у процесі виробництва; б) характер задоволення попиту; в) час виникнення; г) масштаб поширення; ґ) рівень корисності. 10. До основних напрямів науково-технічного прогресу в промисловості не належать: а) комплексна механізація та автоматизація промисловості; б) комп’ютеризація промисловості; в) спеціалізація промисловості; г) хімізація промисловості; ґ) упровадження нових технологій. 11. Пріоритетними напрямками науково-технічного прогресу є: а) створення нових технологій; б) удосконалення застосовуваних технологій; в) застосування прогресивних базових технологій; г) застосування інноваційних технологій; ґ) правильна відповідь відсутня. 12. Завершальною ланкою і формою матеріалізації фундаментальних досліджень, засобом безпосереднього впливу науки на сферу виробництва є: а) технологія; б) технологічна операція; в) дослідно-конструкторська розробка; г) нововведення; ґ) організація. 13. Інноваційні процеси, результатом яких є нові вироби, технології їх виготовлення, засоби виробництва, називаються: а) економічними; б) соціальними; в) організаційними; г) технічними; ґ) юридичними. 14. Нововведення, що ведуть переважно до еволюційних перетворень у сфері діяльності конкретних підприємств, є: а) локальними; б) соціальними; в) глобальними; г) економічними; ґ) технічними. 15. Технічні нововведення зумовлюють насамперед відповідні: а) соціальні нововведення; б) організаційні нововведення; в) економічні нововведення; г) локальні нововведення; ґ) юридичні нововведення.
|
||||||||
|