МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬТЕСТИ 1. Щоб організаційна роль мала сенс (спрацювала), вона має полягати в: а) розподілі ролей; б) чіткому визначенні основних обов’язків або сфер діяльності; в) заданому ритмі виконання; г) інноваційному процесі; ґ) високому рівні конкуренції. 2. Структура організації є ефективною, якщо вона: а) сприяє досягненню цілей підприємства з мінімальними небажаними результатами; б) допомагає менеджеру розвити свої здібності; в) допомагає робітникам зробити свій внесок у досягнення цілей підприємства; г) сприяє реалізації стратегічного плану боротьби з конкурентами; ґ) відповідає світовим стандартам. 3. Учасники якого товариства не мають права від свого імені й у своїх інтересах здійснювати дії, однакові з цілями діяльності товариства, а також брати участь у товариствах (крім акціонерних) з аналогічною метою діяльності: а) акціонерного товариства; б) товариства з обмеженою відповідальністю; в) товариства з додатковою відповідальністю; г) повного товариства; ґ) командитного товариства. 4. Адміністративно відособлена частина підприємства, у якій виконується визначений комплекс робіт відповідно до внутрішньозаводської спеціалізації, називається: а) інфраструктурою підприємства; б) цехом; в) відділом; г) виробничою ділянкою; ґ) робочим місцем. 5. Найпоширенішими типами статутних інтеграційних об’єднань є: а) акціонерні товариства; б) холдинги; в) асоціації; г) корпорації; ґ) концерни. 6. Головним ринком, що визначає перспективи розвитку інших ринків, є: а) ринок засобів виробництва; б) ринок інвестиційних ресурсів; в) ринок грошово-кредитний; г) ринок предметів споживання; ґ) ринок продуктів харчування. 7. Унаслідок багаторічного господарювання в країнах з ринковою економікою склалися такі традиційні моделі підприємницької діяльності: а) класична й інноваційна; б) виробнича і посередницька; в) класична і неокласична; г) виробнича й інноваційна; ґ) усі відповіді правильні. 8. Основними елементами державної системи підтримки підприємницької діяльності є: а) вихід економіки з кризи і стабілізація економічної ситуації; б) створення сприятливих умов для зовнішньоекономічної в) формування діючої ринкової інфраструктури; г) прискорення процесу розвитку малого бізнесу; ґ) забезпечення правових гарантій свободи підприємницької діяльності. 9. Класична модель підприємництва орієнтована на: а) активне використання нових управлінських рішень з метою підвищення економічної і соціальної ефективності підприємницької діяльності; б) пошук зовнішніх додаткових джерел ресурсів; в) відновлення економічної системи держави; г) максимально ефективне використання наявних ресурсів підприємства; ґ) вирішення соціальних проблем. 10. Підприємницька діяльність у сфері посередництва практично здійснюється у формі: а) агентування; б) інноваційної діяльності; в) торгово-комерційної діяльності; г) аукціонної торгівлі; ґ) біржового підприємництва. 11. Спільна підприємницька діяльність — це: а) підрядне виробництво; б) пряме інвестування; в) ліцензування; г) управління за контрактом; ґ) підприємство загального володіння. 12. Інноваційна стратегія венчурної фірми полягає в: а) мінімізації ризику; б) максимізації ризику; в) передаванні своїх розробок експлерентам, патієнтам, віолентам і комутантам; г) розвитку консалтингу; ґ) рекламі своїх розробок. 13. Інноваційна стратегія експлерента полягає в: а) компенсації втрат від діяльності конкурента; б) створенні нових сегментів ринку; в) поліпшенні якості продукції; г) стимулюванні нового напряму моди; ґ) розширенні реклами. 14. Інноваційна стратегія патієнта полягає в: а) роботі на вузький сегмент ринку; б) завоюванні частки ринку інших компаній; в) проведенні політики поступових нововведень; г) проведенні політики радикальних нововведень; ґ) суворій регламентації інноваційної діяльності. 15. Інноваційна стратегія віолента полягає в: а) роботі зі скорочення нераціональних витрат; б) радикальній зміні структури управління; в) роботі на масового споживача; г) роботі на індивідуального споживача; ґ) орієнтації на прибуток. 16. Інноваційна стратегія комутанта полягає в: а) прогнозуванні майбутнього нововведення; б) роботі на етапі падіння циклу випуску продукції; в) створенні комфортних умов роботи для персоналу; г) зростанні якості продукції, що випускається; ґ) освоєнні нових ринків. 17. Розвиток науки визначається: а) потребами технічного прогресу; б) соціальними потребами; в) економічними потребами; г) фінансовими потребами; ґ) духовними потребами. 18. Структура, що спеціалізується на створенні сприятливих умов для виникнення та ефективної діяльності малих інноваційних фірм, має назву: а) науково-промисловий комплекс; б) бізнес-«інкубатор»; в) технопарк; г) технополіс. 19. Структура, що виникає на підставі угод між фірмами, які проводять наукові дослідження, та фірмами, які займаються комерціалізацією результатів, має назву: а) науково-промисловий комплекс; б) бізнес-«інкубатор»; в) технопарк; г) технополіс. 20. Модель технопарку — це: а) науково-промисловий комплекс; б) технопарк; в) бізнес-«інкубатор»; г) технополіс. 21. Які з перелічених послуг не надаються бізнес-«інкубаторами»: а) оренда приміщень; б) маркетингові послуги; в) інформаційні послуги; г) виробничі послуги. 22. Угода між корпораціями в межах стратегічного альянсу про довгостроковий та двосторонній обмін взаємодоповнюючими технологіями, інформацією і «ноу-хау» називається: а) спільна науково-технічна і виробнича діяльність; б) консорціум; в) спільне підприємство; г) асоціація. 23. Організація, для якої дослідження та розробки становлять основний вид діяльності, має назву: а) фінансово-промислова група; б) бізнес-інкубатор; в) технопарк; г) наукова організація. 24. Консорціуми як вид стратегічного альянсу: а) створюються для зосередження на фундаментальних пошукових дослідженнях у напрямах, що обіцяють революційні зміни в техніці й технології виробництва; б) створюються для розроблення технології виробництва та збуту принципово нової продукції; в) створюються на підставі угоди про двосторонній обмін взаємодоповнюючими технологіями та інформацією, технологічною документацією та «ноу-хау». 25. Стратегічний альянс, створений для розроблення технології виробництва і збуту принципово нової продукції, має назву: а) спільна науково-технічна і виробнича діяльність; б) асоціація; в) консорціум; г) спільне підприємство. 26. Стратегічний альянс, створений для проведення фундаментальних, пошукових досліджень у напрямах, що обіцяють революційні зміни в техніці і технології виробництва, має назву: а) спільна науково-технічна і виробнича діяльність; б) асоціація; в) консорціум; г) спільне підприємство.
|
||||||||
|