МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬТЕСТИ 1. Державна інноваційна політика — це: а) сукупність науково-технічних, виробничих, фінансово-збутових та інших заходів, пов’язаних з виробництвом та просуванням на ринок нової продукції; б) політика, яка пов’язана з вибором пріоритетів у науці та техніці; в) регулювання інноваційної діяльності на рівні держави. 2. До стимулюючих чинників інноваційної діяльності відносять: а) розвиток товарно-грошових відносин; б) конкуренцію на ринку; в) безробіття. 3. Державна інноваційна політика «технологічного поштовху» пов’язана з: а) використанням ринкового механізму розподілення ресурсів і вибору напрямів розвитку науки та техніки; б) участю держави у визначенні пріоритетних напрямів розвитку науки та техніки; в) соціальним регулюванням наслідків науково-технічного прогресу. 4. До інструментів державної підтримки інноваційної діяльності не належать: а) науково-технічна експертиза; б) державне замовлення; в) патентно-ліцензійна діяльність; г) лізинг. 5. Державна інноваційна політика ринкової орієнтації пов’язана з: а) використанням ринкового механізму розподілення ресурсів і вибору напрямів розвитку науки та техніки; б) участю держави у визначенні пріоритетних напрямків розвитку науки та техніки; в) соціальним регулюванням наслідків науково-технічного прогресу. 6. Національним органом, що здійснює і координує роботу із сертифікації продукції в Україні, є: а) Державний комітет України з питань стандартизації, метрології і сертифікації; б) Державна комісія при Уряді України з питань стандартизації, метрології і сертифікації; в) Державна палата з питань сертифікації і стандартизації України; г) Антимонопольний комітет України; ґ) правильні відповіді «а» і «б». 7. Сертифікат продукції — це документ, що: а) необхідний лише для захисту права власності на продукцію; б) дозволяє купувати продукцію; в) свідчить про рівень якості продукції; г) пред’являється покупцю під час продажу продукту; ґ) передбачає реалізацію на біржі через визначений час за визначеною ціною. 8. До загальних умов, що включаються в основну частину договору з приводу інноваційного продукту, належать такі положення: а) предмет договору і кількість продукту; б) відповідальність сторін; в) назва договору; г) форс-мажорні обставини; ґ) підписи сторін (партнерів). 9. Правове регулювання відносин, що виникають у процесі реалізації економічних інтересів партнерів, покладено на особливу галузь права, а саме: а) договірне право; б) цивільне право; в) господарське право; г) адміністративне право; ґ) міжнародне право. 10. Які з нижченаведених нематеріальних ресурсів не є об’єктами промислової власності: а) товарні знаки і знаки обслуговування; б) раціоналізаторські пропозиції; в) винаходи; г) корисні моделі; ґ) промислові зразки. 11. Об’єктом винаходу може бути: а) продукт (устрій, речовина, штам мікроорганізму, культура клітини, рослини чи тварини); б) конструктивне використання устрою; в) художнє виконання конкретної форми виробу; г) організаційне рішення; ґ) усі відповіді правильні. 12. Винаходом може бути технічне рішення, що має: а) істотну новизну і практичну корисність; б) істотну новизну, певну технічну ознаку і практичну корисність; в) винахідницький рівень і є новим; г) новизну, оригінальність і є промислово придатним; ґ) оригінальність, визначену технічну ознаку і дає позитивний ефект. 13. Об’єктом корисної моделі може бути: а) продукт (устрій, речовина, штам мікроорганізму, культура клітин, рослин і тварин); б) засіб і процеси; в) конструктивне використання устрою; г) винахід; ґ) промисловий зразок. 14. Художнє виконання конкретної форми виробу визнається промисловим зразком, якщо воно є: а) новим і придатним до промислового виготовлення; б) промислово придатним і таким, що має винахідницький рівень; в) новим, оригінальним і придатним до промислового виготовлення; г) істотно новим; ґ) придатним до промислового виготовлення з позитивним ефектом. 15. Товарний знак фірми має бути: а) оригінальним, зареєстрованим і мати зображення, загальновживані для позначення товарів визначеного виду; б) оригінальним і мати правовий захист; в) індивідуальним, що впізнається, привабливим для споживачів і мати правовий захист; г) оригінальним, що впізнається, і привабливим для споживача; ґ) привабливим для споживача. 16. Раціоналізаторська пропозиція — це: а) технічне рішення, що є новим і корисним для підприємства або установи, яким воно надано; б) істотно нове технічне рішення, придатне для промислового виготовлення на підприємстві; в) оригінальне і придатне для промислового виготовлення технічне рішення; г) конкретне рішення технічного завдання, що є істотно новим і промислово придатним; ґ) розв’язання загального технічного завдання. 17. Нематеріальні активи — це: а) реалізація права власності на нематеріальні ресурси підприємства; б) виключне право використання об’єктів промислової й інтелектуальної власності, інших нематеріальних ресурсів; в) права на використання об’єктів промислової й інтелектуальної власності; г) усі майнові права; ґ) складові потенціалу підприємства, спроможні приносити економічну користь протягом тривалого часу, для яких відсутня матеріальна основа одержання прибутку. 18. Які об’єкти нематеріальних ресурсів не мають спеціального правового захисту: а) товарні знаки і знаки обслуговування; б) раціоналізаторська пропозиція; в) винахід; г) корисна модель; ґ) промисловий зразок. 19. Патент — це: а) документ, що дає суб’єкту підприємницької діяльності право використовувати зазначене в патенті технічне рішення; б) виключне право на використання зазначеного в патенті технічного рішення; в) документ, виданий державним органом, що дає суб’єкту підприємницької діяльності виключне право використовувати зазначене в патенті технічне рішення; г) документ, виданий державним органом, що дає особі або організації право використовувати зазначене в патенті технічне рішення; ґ) документ, що закріплює юридичні права на використання технічного рішення. 20. Право власності на винахід (корисну модель) засвідчується: а) патентом; б) ліцензією; в) авторським посвідченням; г) спеціальним рішенням спеціалістів; ґ) актом приймання винаходу до використання. 21. Право використовувати найменування місця походження товару з рекламною метою мають: а) усі суб’єкти підприємницької діяльності; б) усі суб’єкти підприємницької діяльності, що зареєстрували місце походження товару; в) лише ті суб’єкти підприємницької діяльності, що першими одержали свідоцтво про реєстрацію найменування місця походження товару з аналогічними властивостями; г) будь-який суб’єкт, що зареєстрував місце походження товару; ґ) правильна відповідь відсутня. 22. Правовий захист місця походження товару виникає на підставі його реєстрації й одержання суб’єктом підприєм- а) патенту; б) ліцензії; в) свідоцтва; г) авторського посвідчення; ґ) акта приймання до виготовлення і користування. 23. Передавання права на використання нематеріальних ресурсів власником цього права іншій зацікавленій особі здійсню- а) патенту; б) ліцензії; в) свідоцтва; г) авторського посвідчення; ґ) акта приймання до виготовлення і користування. 24. Об’єктом безпатентної ліцензії є: а) промисловий зразок; б) винахід; в) виробничий досвід; г) ноу-хау; ґ) відкриття. 25. Нематеріальні активи підприємства оцінюються за їхньою собівартістю, якщо: а) нематеріальні активи створені самим підприємством і є б) нематеріальні активи купуються в процесі діяльності підприємства; в) підприємство купує ліцензію на використання ноу-хау; г) керівництво підприємства вирішило продати які-небудь свої нематеріальні активи; ґ) правильної відповіді немає. 26. Мотивацією винаходів і нововведень найчастіше є: а) людська цікавість; б) бажання заробити більше грошей і просунутися в суспільстві; в) бажання краще й ефективніше виконати роботу; г) усе попереднє; ґ) нічого з попереднього.
|
||||||||
|