МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Традиційні ТЗН.Технічні засоби навчання. Освоєння нових фізичних приладів. Придбання нових навчальних приладів є однією із основних складових роботи вчителя. Одержати відомості про нові прилади можна із типових переліків навчально-наочних посібників, а також із прайс-аркушів організацій, що виробляють навчальне обладнання. Відомості про нові прилади публікуються у періодичних виданнях. Під ТЗН розуміють сукупність технічних пристроїв і спеціальних дидактичних матеріалів до них. Згідно з однією із класифікацій, існують такі ТЗН: Традиційні ТЗН мають велике значення у навчальному процесі, вони дозволяють організувати навчально-пізнавальну діяльність учнів, слугують джерелом знань і засобом наочності. Але тенденції такі, що сучасні ТЗН поступово витісняють традиційні. Сучасні ТЗН: - відео проектори; - екрани великих розмірів, які не потребують повного - персональні комп'ютери; - відеокамери і відеомагнітофони; - фреймграбер і ін. Як правило, ці ТЗН використовуються у певній системі, наприклад АКВ (Автоматизований Комплекс Викладача). Центром комплексу є персональний комп'ютер, який сумісно з відеомагнітофоном має вихід на відео проектор, що відображає всю інформацію на екран. Керування відеопроектором, діапроектором, проекційним екраном, затемненням вікон і освітленням класу здійснюється з дистанційного пульту. У комплексі є датчик, аналого-цифровий перетворювач, який дає відобразити на екрані значення фізичних величин, що вимірюються. Наявність у комплексі відеокамери і фреймграбера дає можливість учителю самостійно записувати інформацію на магнітну стрічку. У цьому комплексі є і портативний магнітофон з підсилювачем. Для індивідуальної роботи з учнем можна використовувати головні телефони. У комплексі є багато пультова опитувальна система, друкарський пристрій. Таким чином така система відкриває можливості реалізації особистісно орієнтованого підходу у навчанні. В епоху інформатизації суспільства змінюється відповідь на запитання, що стоять перед методикою: - чому вчити? - для чого вчити? - як вчити? Виникли нові інформаційні технології: технології обробки, передачі, поширення і представлення інформації з допомогою ЕОМ. Апаратні і програмні засоби, необхідні для реалізації цих технологій називають засобами нових інформаційних технологій. Якщо раніше головна увага приділялась питанням використання ЗНІТ безпосередньо для вивчення мов програмування і керування загальним навчальним процесом, то останнім часом методисти приступили до розробки використання ЗНІТ при навчанні окремим предметам. Це змінює роль засобів навчання, навчальне середовище, в якому відбувається процес навчання. До апаратних засобів HIT відноситься персональний комп'ютер, а до програмних засобів - програмно-педагогічні засоби (ППЗ) -дидактичні матеріали. Читайте також:
|
||||||||
|